به گزارش ایرنا اکبر میثاقیان، عصر شنبه پس از شکست تیمش برابر قشقایی شیراز در جمع خبرنگاران افزود: این بازی های پشت سر هم خارج از خانه کار ما را که در انتهای جدول قرار داریم، دشوار کرده و از آنجا که با اتوبوس راهی سفر می شویم فرصت اینکه بتوانیم روی نقاط ضعف و قوت تیم، کارهای اساسی انجام بدهیم، نداریم.
وی اضافه کرد: در این بازی، خیلی زود از روی نقطه پنالتی گل خوردیم اما بازیکنان ما تلاش خود را کردند و می توانستیم به گل هم برسیم که اینگونه نشد با این حال از بازیکنانم که با جان دل و بازی کردند، تقدیر می کنم.
سرمربی تیم خونه به خونه بابل ادامه داد: شک نکنید که من این تیم را همانگونه که سابقه دارم به بالای جدول خواهم آورد چرا که بازیکنان ما توان فنی بالایی دارند و از انتهای جدول جدا خواهند شد.
میثاقیان در مورد اعتراض به ضربه پنالتی هم اظهار داشت: داور قضاوت خوبی کرد اما بازیکنان ما که به صحنه نزدیک بودند، گفتند پنالتی صورت نگرفته و اعتراض من هم بر این اساس بود.
او گفت: تیم قشقایی شیراز امروز بازی خوبی انجام داد و در حالی که برای جبران گل خورده در حال حمله بودیم، گل دوم را هم در دقایق پایانی بازی دریافت کردیم و دیگر فرصتی برای جبران باقی نمانده بود.
وی گفت: قرار گرفتن تیم ما در انتهای جدول موجب شده بازیکنان با استرس وارد بازی شوند و همین امر کار ما را سخت خواهد کرد اما تمام این مشکلات را در نیم فصل دوم حل خواهیم کرد.
دیدار تیم های فوتبال قشقایی شیراز و خونه به خونه بابل از هفته پانزدهم رقابت های فوتبال دسته اول، عصر شنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم قشقایی پایان یافت.
تیم قشقایی با این بُرد و با 19 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت و تیم خونه به خونه هم با 9 امتیاز در رده پانزدهم جدول است و خطر سقوط این تیم را که در سال 96 از مدعیان صعود به لیگ برتر بود، به شدت تهدید می کند.
همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز که این روز ها همچون سال های گذشته، حال و روز خوبی ندارد در هفته پانزدهم فردا (یکشنبه) در سیرجان به مصاف گل گهر این شهر که در رده سوم جدول قرار دارد، می رود.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور جام آزادگان 16 تیم شرکت دارند و پس از انجام 30 بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم خواهند شد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.