رضا امیری چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حال این دانش آموز خوب است.
یکی دیگر از مسئولان شهرستان ممسنی که خواست نامش فاش نشود در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این گروگان گیری که در پی معامله و اختلاف مالی به مبلغ 280 میلیون تومان بود با پیگیری خانواده این پسر بچه و به پایان رسید و این کودک با نظارت نامحسوس دستگاه های امنیتی در چابهار که محل اختفای این کودک بود به آغوش خانواده بازگشت.
وی با اشاره به سلامت جسمانی این دانش آموز ادامه داد: به دلیل احتمال بروز ضربه های روحی و روانی در آینده به این کودک هماهنگی های لازم برای تحت کنترل بودن آن به لحاظ روانشناسی انجام شده است.
وی بنا به دلایلی از ذکر جزئیات بیشتر این پرونده خودداری کرد و گفت: تمام عوامل این آدم ربایی در شهرستان ممسنی و چابهار شناسایی شده اند.
این منبع آگاه پیش تر به ایرنا گفته بود: بر اساس شواهد،این آدم ربایی بر اثر معامله مواد مخدر عموی این دانش آموز و اختلافات مالی با قاچاقچیانی که ساکن استان سیستان و بلوچستان هستند رخ داده و هویت گروگانگیران نیز شناسایی شده است.
شش دانش آموز دوشنبه 21 آبان سوار بر خودرو پراید سرویس مدرسه بودند که در یکی از خیابان های شهر نورآباد مرکز شهرستان ممسنی، خودرویی مقابل سرویس مدرسه آنها پیچید و آن را متوقف و با پاشیدن اسپری فلفل به صورت راننده سرویس، او را زمین گیر کرد و اتومبیل و کودکان را ربود.
ربایندگان، سرویس مدرسه را با شش دانش آموز به محوطه ای خلوت تر منتقل کردند و در آن محل از دانش آموزان اسم و مشخصات آنها را جویا شدند و سرانجام پنج کودک دیگر را آزاد و خودرو پراید را رها کردند و با دانش آموز 10ساله متواری شدند.
شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله 158 کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
9873 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.