به گزارش ایرنا، رجبعلی راهی چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران این استان در شیراز افزود: بر اساس قانون خدمات ایثارگری درمان ایثارگران باید به شکل کاملا رایگان انجام شود اما با توجه به وجود برخی مشکلات این اتفاق نمی افتد و همین مساله جانبازان و ایثارگران ما را با مشکلاتی مواجه کرده است.
قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال 1391 تصویب شد و به مدت 4 سال به طور آزمایشی لازم الاجرا شد و با اصلاحاتی در سال 1395 دائمی شد.
وی درباره پاداش ها و ذخیره مرخصی ایثارگران این استان نیز گفت: این ذخیره در سال 95 بیش از ٣٢ میلیارد تومان بوده اما تاکنون پرداختی صورت نگرفته که قرار است در آینده نزدیک پرداخت شود.
راهی ضمن تاکید بر لزوم دیدار مدیران و مسئولان با خانواده شهدا و ایثارگران افزود: آمارها نشان می دهد می دهد که در این زمینه در استان شرایط خوب و مطلوب است اما انتظار است که همه مدیران به این مهم اهتمام داشته باشند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و خانواده آنها یک کار دلی است و مدیری که از انجام این کار دلی سر باز می زند شایسته آن جایگاه نیست.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.