به گزارش ایرنا فرهاد کاظمی، دوشنبه پس از برتری 2 بر صفر تیمش برابر فجر شهید سپاسی شیراز، افزود: به لحاظ فنی بازیکنان ما خوب کار کردند و فراتر از حدشان ظاهر شدند.
وی با اشاره به اینکه تیم ما دیر بسته شد، بیان داشت: از بازیکنانم به سبب اینکه با جان و دل بازی می کنند قدردانی می کنم ضمن اینکه مدیریت باشگاه هم تلاش می کند تیمش موفق شود.
کاظمی در مورد اینکه آیا تیمش به لیگ برتر صعود می کند یا خیر، گفت: هنوز زود است که بخواهیم در این مورد پیش بینی کنیم، چرا که بازی های زیادی باقی مانده و اگر چه در صدر جدول هستیم اما راه درازی تا صعود به لیگ برتر داریم.
سرمربی تیم سرخپوشان پاکدشت تهران در مورد تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم بیان کرد: این تیم ریشه دار قابل احترام است و اینکه چرا تیم های برق و فجر حال و روز خوبی ندارند، از این امر بی اطلاع هستم.
وی، همچین از نبود اتاق کنفرانس برای مصاحبه مربیان در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز انتقاد کرد و اظهار داشت: این درست نیست که ما در کنار زمین با خبرنگاران گفت و گو کنیم و جای شگفتی است که ورزشگاه میزبان بازی های دسته یک، سالن کنفرانس ندارد.
سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم گفت: آنچه که به بازیکنانم گفته بودم عمل نکردند ضمن اینکه تیم حریف هم خوب بازی کرد.
اسماعیل زارع افزود: باید تلاش کنیم تا در زمینه گلزنی مشکل تیم حل شود.
دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و سرخپوشان پاکدشت تهران، عصر دوشنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم میهمان پایان یافت.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 16 تیم حضور دارند و در پایان 2 تیم اول و دوم، جواز صعود به لیگ برتر فصل 98 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم خواهند شد.
شنیده ها حاکی از آن است که سازمان لیگ تصمیم دارد در پایان این رقابت ها، تنها یک تیم را راهی دسته دوم کند که هنوز این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده و در صورت محقق شدن این امر، مشکلات و حاشیه های خاصی در پایین جدول به وجود خواهد آورد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.