به گزارش ایرنا تیم فجر شهید سپاسی شیراز، دوشنبه در هفته چهاردم رقابت های فوتبال دسته یک کشور میزبان تیم سرخپوشان پاکدشت تهران در ورزشگاه شهید دستغیب بود که این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود میهمان پایان یافت.
فجری ها که همه ساله مشکلات بسیاری از جمله مالی دارند، همین امر موجب شده که این تیم 6 سال در حسرت صعود به لیگ برتر باقی بماند.
زرد پوشان شیرازی در این فصل از لیگ دسته یک هم با مشکلات مالی مواجه بودند و تمرینات خود را آنهم بدون سر مربی دیر شروع کردند تا اینکه سرانجام مجید صالح به عنوان سرمربی تیمی انتخاب شد که خودش تیمش را نبسته بود.
دست اندرکاران باشگاه فجر پس از چند هفته که تیمشان نتیجه نگرفت، ابتدا سراغ سرمربی تیم رفتند تا او را قربانی کنند تا شاید این تغییر به سودشان شود اما غافل از اینکه این تیم خوب بسته نشده و حتی در حد لیگ دسته یک هم نیست چه بسا بخواهد مدعی صعود به لیگ برتر هم شود.
فجری ها که راه موفقیت را گم کرده اند در یک تصمیم عجیب، بازی های خود را از ورزشگاه پارس به ورزشگاه دستغیب کشاندند که این تفکر هم موثر واقع نشد، چرا که این تیم نیاز به بازیکنان مطرح و در حد لیگ برتر دارد تا بتواند خودی نشان دهد.
شاگردان اسماعیل زارع، سر مربی جدید تیم فجر شهید سپاسی شیراز مقابل تیم سرخپوشان که با فرهاد کاظمی و چندین بازیکن مطرح برای صعود به لیگ برتر مدعی هستند، بازی خوبی ارایه ندادند و با دقت به توپ ضربه نمی زدند و با چندین پاس خود را به پشت محوطه هجده قدم حریف می رساندند اما در این منطقه که باید کار را تمام می کردند، بازیکنان فجر کم توان نشان دادند.
در نیمه نخست، برتری از آن تیم تهرانی بود و آنها توانستند با یک بازی منطقی و استفاده از اشتباه همیشگی مدافعان تیم فجر به 2 گل دست یابند و با خیال راحت به رختکن بروند.
دقیقه 23 محمد امینی بازیکن تیم پاکدشت تهران با یک ضربه سنگین تور دروازه فجر را به لرزه در آورد و 10دقیقه بعد، باز هم این بازیکن گل دوم تیمش را به ثمر رساند و نیمه نخست با همین 2 گل به سود تیم میهمان پایان یافت.
با شروع نیمه دوم نیز بازیکنان تیم پاکدشت که بازی قدرتی را در دستور کار خود داشتند، صاحب یک فرصت در دقیقه 46 شدند که باز هم اشتباه مدافعان فجر می رفت که کار دستشان بدهد اما ضربه مهاجم تیم حریف با خوشانسی فجریها از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقایق 73 و 74 فجریها می توانستند یکی از گل های خود را جبران کنند که ضربات کم دقت علی امیری مهاجم این تیم با بی دقتی به بیرون رفت.
دقیقه 78 حسین امامیان بازیکن تیم پاکدشت روی یک ضد حمله با پیمان سلمانی دروازه بان فجر تک به تک شد و با رشادت اجازه نداد برای سومین باردروازه اش باز شود.
در دقایق باقی مانده بازی، تماشاگران تیم فجر که از نتیجه بازی ناراضی بود علیه بازیکنان شعار دادند و سرانجام این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود سرخپوشان پاکدشت تهران پایان یافت و باید منظر بمانیم و ببینیم مسئولان باشگاه فجر دیگر چه تصمیمی خواهند گرفت.
هم اینک تیم سرخپوشان پاکدشت بدون احتساب دیدار تیم شاهین بوشهر که در حال برگزاری است، با 25 امتیاز در صدر جدول جای گرفتند تا فجریها هم مانند تیم قشقایی، صدرنشین لیگ را در شیراز تعیین کنند.
فجر شهید سپاسی شیراز هم با 12 امتیاز در رده دوازدهم جدول که خطر سقوط این تیم را تهدید می کند، قرار دارد.
تیم قشقایی شیراز دیگر نماینده فارس در لیگ دسته اول در این هفته استراحت داشت.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 16 تیم حضور دارند و در پایان 2 تیم اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر فصل 98 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم خواهند شد.
شنیده ها حاکی از آن است که سازمان لیگ تصمیم دارد در پایان این رقابت ها تنها یک تیم را راهی دسته دوم کند که هنوز این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده و در صورت محقق شدن این امر، مشکلات و حاشیه های خاصی در پایین جدول به وجود خواهد آورد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.