به گزارش ایرنا در این بازی که از هفته پانزدهم این دیدارها عصر جمعه در سالن نصیری شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه دور از انتظار چهار بر 2 شکست خورد و با تفاضل گل کمتر به رده پنجم جدول رفت.
شاگردان ستاره زارع، سرمربی تیم فجر از حساست این بازی به خوبی آگاه بودند و می دانستند در صورت پیروزی و با توجه به تساوی تیم کویر کرمان، این شانس را داشتند که حتی تا رده سوم هم صعود کنند اما نه تنها این فرصت خانگی را از دست دادند بلکه جایگاه چهارمی خود را هم به حریف واگذار کردند.
تیم صنعت فجر شیراز در این بازی 2 بازیکن تاثیرگذار خود همچون مریم چرخاوی بهترین گلزن و نسیمه غلامی کاپیتان خود را به همراه نداشت و نبود این بازیکنان و مصدومیت آسیه بهرامی در این بازی، موجب شد تیم میزبان شکست بخورد، اگر چه بازیکنان جایگزین هم تلاش خود را کردند.
در نیمه نخست، با وجود برتری تیم میزبان و فرصت هایی که برای گلزنی از دست دادند هر 2 تیم با مساوی بدون گل به رختکن رفتند.
در این نیمه، یک بار ضربه بازیکنان تیم میزبان تیرک دروازه حریف را بلرزه درآورد و یک بار هم دروازه تیم فجر با ضربه بازیکن مس به لرزه در آمد.
در نیمه دوم بازی پُرگلی از آب در آمد زیرا ابتدا تیم میزبان با دریافت گل از حریف خود عقب افتاد اما در ادامه تلاش بازیکنان تیم فجر سبب شد گل مساوی به ثمر برسد.
در ادامه نیمه دوم، بازیکنان تیم صنعت فجر شیراز تا حدودی کم آوردند تا جایی که چهار بر یک از حریف خود عقب افتادند و تنها یک بار دیگر توانستند گلزنی کنند تا این بازی با نتیجه چهار بر 2 به سود میهمان پایان یابد.
برای تیم میزبان، شهین افلاکی و سمانه رهسپار گلزنی کردند، و گل های تیم مس رفسنجان هم فاطمه اعتدادی، عصمت داوودی کیا و سهیلا رودسری (2گل) به ثمر رساندند.
در پایان این هفته، تیم ملی حفاری اهواز با 40 امتیاز کماکان صدر جدول را در اختیار دارد، تیم نامی نو اصفهان با 35 امتیاز دوم و تیم دختران کویر کرمان هم با 25 امتیاز سوم است.
تیم مس رفسنجان با 22 امتیاز و تفاضل گل بهتر با تیم فجر شیراز که همین تعداد امتیاز را دارد در رده چهارم ایستاد و تیم فجر هم پنجم شد.
در رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور 11 تیم حضور دارند و در پایان این بازی ها که به صورت رفت و برگشت برگزار می شود، چهار تیم بالای جدول برای تعیین تیم قهرمان به مرحله حذفی (پلی آف) صعود خواهند کرد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.