به گزارش ایرنا در این بازی که از هفته پانزدهم این رقابت ها جمعه در سالن نصیری شیراز برگزار شد، تیم میزبان با ارایه یک بازی محکم و برتر با سه گل حریف خود را مغلوب کرد تا در جدول رده بندی در حاشیه امنیت قرار گیرد.
شاگردان نجمه برزگر، سر مربی تیم پارس آرا از اهمیت این بازی به خوبی آگاه بودند و می دانستند که در صورت پیروزی در این دیدار می توانند جایگاه خود را در جدول محکم کنند از این رو دست به یک بازی تهاجمی زدند.
بازی با حملات تیم میزبان در نیمه نخست آغاز شد و پس از اینکه بازیکنان پارس آرا چندین فرصت خوب گلزنی را با بی دقتی از دست دادند سرانجام با ضربه خوب و زیبای شیرین فقیهی، قفل دروازه حریف را بازکردند تا خیالشان راحت شود و با پیروزی به رختکن بروند.
با شروع نیمه دوم، تیم میهمان برای جبران گل خورده دست به حمله زد اما با دفاع خوب تیم میزبان همراه شد و در ادامه نیز بازیکنان پارس آرا نبض بازی را در دست گرفتند و توانستند 2 بار دیگر دروازه حریف خود را بازکنند و اجازه ندهند میهمان به گل برسد.
در این نیمه، بهار رستم پور 2 بار برای پارس آرا شیراز گلزنی کرد تا پیروزی سه بر صفر این تیم رقم بخورد.
تیم پارس آرا با این پیروزی با کسب 15 امتیاز جای خود را در رده هشتم جدول محکم کرد.
این تیم نهم آذرماه 97 در هفته شانزدهم این رقابت ها میهمان تیم ملی حفاری اهواز، صدرنشین بازی هاست.
در رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور 11 تیم حضور دارند و در پایان این بازی ها که به صورت رفت و برگشت برگزار می شود، چهار تیم بالای جدول برای تعیین تیم قهرمان به مرحله حذفی (پلی آف) صعود خواهند کرد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.