به گزارش ایرنا کیم یانگ ساپ، چهارشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس افزود: شیراز شهر توریستی و بسیار زیبایی است و خرسندم که این رقابت ها در این شهر برگزار می شود.
وی اضافه کرد: از زمانی که به شیراز آمدم، ذهنیتم نسبت به کشور ایران تغییر پیدا کرد و امیدوارم در سال های آینده هم شاهد برگزاری این رقابت ها دراین شهر تاریخی باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس هم در این دیدار گفت: شعار صلح و دوستی، بهترین پیام برای برگزاری رقابت های جهانی هنرهای رزمی سواره است چرا که ورزش، زبان مشترک همه ملت هاست و باعث ثبات و آرامش می شود.
حیدر علی کامیاب کلانتری ادامه داد: شیراز شهری است تاریخی و با داشتن جذابیت های گردشگری بهترین مکان برای برگزاری رویداد های ورزشی در سطح بین المللی است.
وی افزود: ظرف سه سال گذشته، استان فارس و شهر شیراز میزبان چندین رویداد جهانی بوده است که می توان به رشته هایی همچون کشتی، اسکواش، شطرنج، دارت و دو ماراتن اشاره کرد.
کامیاب کلانتری بیان داشت: تا پایان سال 97 شهر شیراز میزبان 2رویداد مهم بین المللی در رشته های رزمی و کاراته است و با توجه به تجاربی که در این زمینه داریم امیدواریم میزبان شایسته ای برای ورزشکاران سایر کشورها باشیم.
دومین دوره رقابت های هنر های رزمی سواره با شرکت 68سوارکار مرد و زن از 28 کشور با شعار ورزش، صلح و دوستی، فردا (پنجشنبه) در باشگاه سوار کاری سلطان شیراز آغاز می شود که تا چهارم آذرماه 97 ادامه دارد.
نخستین دوره این رقابت ها سال 96 با شرکت سوار کارانی از کشورهای مجارستان، لهستان، قطر، فنلاند، فرانسه، سوئد، رومانی، بلغارستان، آلمان، کره جنوبی و ایران به میزبانی شهرستان یزد برگزار شد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.