به گزارش ایرنا آیت الله لطف الله دژکام، دوشنبه در آیین تکریم استاندار پیشین فارس و فرماندار سابق شهرستان شیراز اظهار داشت: فضای این استان، پیشتر با مشکلاتی دست به گریبان بود اما هم اکنون دارای فضایی آرام و تشنه خدمت است.
امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه فرماندار پیشین شیراز (حیدر عالیشوندی) در تمام نشست ها برای رفع مشکلات مردم حضور داشت، افزود: نباید از مدیرانی که از مجموعه استانداری فارس و فرمانداری شهرستان شیراز جدا شده اند به سادگی عبور کرد بلکه باید در مکانی دیگر از تجارب آنان بهره گرفت.
آیت الله دژکام افزود: برخی بیان کرده اند که در قانون منع به کارگیری بازنشستگان، غرض ورزی بوده است اما اینگونه نیست این قانون مجالی برای خدمت رسانی بهتر به مردم فراهم می کند.

**توسعه جنوب کشور در گرو توسعه فارس است
استاندار پیشین فارس هم در این آیین گفت: توسعه منطقه جنوب کشور تنها در گرو توسعه استان فارس است و تا زمانی که این استان توسعه نیابد، گره گور توسعه استان های جنوبی باز نخواهد شد.
اسماعیل تبادار اضافه کرد: استان فارس سرشار و مشحون از نعمت است و ضروری است که مسئولان این استان از ظرفیت ها و قابلیت های موجود در آن بهره گرفته و مشکلات آن را برطرف کنند.
وی بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که در استان فارس وجود دارد اگر تفاهم و همراهی همه مردم و مسئولان نباشد نه تنها مردم بلکه تمام دستگاه ها و استان متضرر خواهد شد.
تبادار ادامه داد: زیرساخت های استان فارس نیاز به توجه ویژه دارد و باید تمام مدیران دستگاه های اجرایی به موضوع توسعه در این حوزه، اهتمام ویژه ای داشته باشند.

**مسئولان با طیب خاطر پستشان را ترک کرده اند
معاون پیشین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس نیز در این مراسم بیان کرد: برخی پس از اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان حاشیه های زیادی ایجاد کردند و این در حالی بود که تمام مدیرانی که مشمول این قانون بودند با طیب خاطر مسئولیت خود را ترک کردند.
هادی پژوهش جهرمی اظهار داشت: اعتماد، همراهی و همفکری استانداران فارس باعث شد تا نزدیک به سه سال در پست معاونت استانداری فارس به مردم خدمت کنم.
وی تاکید کرد: اگر بتوانیم در استان کاری انجام دهیم، باز هم حضور خواهیم داشت و نباید فراموش کنیم که اگر از مجموعه استانداری و مدیریت آن جدا شده ایم از مسئولیت های اجتماعی که بر عهده ماست، جدا نشده ایم.
ع.پ/ 6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.