به گزارش ایرنا، سید محمد بطحایی در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز مورد استقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، رئیس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و سرپرست پایگاه استنادی جهان اسلام، مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری و مدیرکل آموزش و پرورش استان قرار گرفت.
بطحایی برای حضور در اجلاس دبیران کل کمیسیون های ملی آیسسکو که با حضور نمایندگان کشورهای اسلامی، وزیر علوم، ‌تحقیقات و فناوری و معاون امور زنان ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود، به استان فارس سفر کرده است.
وزیر آموزش و پرورش به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاحیه اجلاسیه شیراز سخنرانی می کند.
برنامه سخنرانی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای روز دوشنبه 22 آبان ماه در شیراز پیش بینی شده است.
این اجلاس با هدف تقویت شبکه علمی و تحقیقات با حضور دبیران کل کمیسیون‌های ملی آیسسکو از 35 کشور اسلامی ،در مرکز استنادی علوم جهان اسلام در شیراز برگزار می‌ شود.
در این اجلاس ضمن ارائه گزارش وضعیت علم و فناوری در جمهوری اسلامی ایران ، برنامه‌های جاری سازمان آیسسکو برای دبیران کل کمیسیون های ملی آیسسکو نیز تشریح می شود.
طرح برگزاری این نشست در اجلاس وزرای آموزش عالی کشورهای اسلامی که آبان‌ماه 1395 در مراکش اجرا شد، به تصویب رسید.
آیسسکو (ISESCO) سازمان اسلامی، آموزشی، علمی و فرهنگی ( Islamic Educational Scientific and Cultural Organization) وابسته به سازمان همکاری اسلامی (OIC) است که در سال۱۹۷۹ تاسیس شد و 57 کشور اسلامی در آن عضویت دارند.
7375/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.