نجمه برزگر، شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: ما سال نخست خود را در لیگ برتر پشت سر می گذاریم و با بضاعتی که داریم نباید انتظار داشت که مدعی باشیم.
وی اضافه کرد: مقابل مس رفسنجان، پرستو کهن بهترین گلزن تیم و مریم نوری که بازیکن تاثیرگذاری است در اختیار نداشتم و ناگزیر شدم از بازیکنان مصدوم و کاملا جوان استفاده کنم و گرنه اختلاف فنی تیم ما با مس رفسنجان اینقدر زیاد نیست که بخواهیم 16 گل دریافت کنیم.
بزرگر ادامه داد: پرستو کهن که سابقه بازی ملی دارد و هم اینک بهترین گلزن تیم است بنا به مشکلاتی که داشت از تیم جدا شد و در این شرایط حساس دستمان را خالی گذاشت.
سرمربی تیم پارس آرا شیراز افزود: با همین بازیکنان جوانی که داریم لیگ برتر را دنبال خواهیم کرد چرا که بازیکن خوبی که در حد لیگ برتر باشد در شیراز وجود ندارد که بخواهیم تقویت کنیم با این حال از بازیکنانم که با تعصب و دل و جان بازی می کنند سپاسگزارم.
وی گفت: بضاعت تیم ما قابل قیاس با تیم صنعت فجر شیراز نیست چرا که آنها هم بازیکنان مطرح و ملی پوش و هم تجربه بازی در لیگ برتر را دارند.
دیدار تیم های پارس آرا شیراز و مس رفسنجان از هفته دوازدهم لیگ برتر بانوان کشور عصر شنبه (نوزدهم آبان) در سالن شهید ابوالفتحی شیراز با نتیجه 16 بر سه به سود تیم مس رفسنجان پایان یافت.
تیم پارس آرا شیراز هم اینک با 12 امتیاز رده هشتم جدول را به خود اختصاص داده است.
با پایان یافتن هفته دوازدهم، تیم ملی حفاری اهواز با 36 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد، نامی نو اصفهان با 31 امتیاز دوم است و تیم دختران کویرکرمان هم با 21 امتیاز در جای سوم قرار دارد و صنعت فجر شیراز هم با 19 امتیاز چهارم است .
در رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور 11 تیم حضور دارند و در پایان این بازی ها که به صورت رفت و برگشت برگزار می شود، چهار تیم بالای جدول برای تعیین تیم قهرمان به مرحله حذفی (پلی آف) صعود خواهند کرد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.