معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در گزارش روز سه شنبه خود از قول فرمانده انتظامی این استان اعلام کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرهای عبوری، به یک دستگاه پژو 405 در ورودی شهرستان شیراز شک و اقدام به توقف آن کردند.
سردار سرتیب دوم احمد علی گودرزی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، ماموران خودرو مورد نظر را توقیف و در بازرسی از آن 145کیلوگرم حشیش کشف کردند.
وی بیان داشت: چهار نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شدند.
به گفته گودرزی، یک دستگاه پژو 405 دیگر که خودرو حامل این مواد مخدر را پشتیبانی می کرد نیز توقیف شد.
همچنین در گزارش دیگری از این معاونت به نقل از رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس آمده است: ماموران این واحد با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فردی قصد انتقال یک محموله مواد مخدر به شیراز را دارد.
سرهنگ عبدالله خسروانی افزود: ماموران پس از شناسایی خودرو مورد نظر که یک دستگاه پژو 405 بود آن را در ورودی شهرستان شیراز توقیف کردند و در بازرسی از آن 60کیلوگرم تریاک کشف شد.
وی ادامه داد: یک دستگاه پژو پارس نیز که با 2 سرنشین، خودرو یاد شده را پشتیبانی می کرد، توقیف شد و قاچاقچیان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شدند.
بنا به گزارش دیگری از این معاونت، فرمانده انتظامی شهرستان لارستان هم بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه پژو 405 تاکسی شک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ داوود امجدی گفت: در بازرسی از این خودرو 29 کیلو و 500 گرم تریاک که در قسمت های مختلف این وسیله نقلیه جاسازی شده بود، کشف و در پیوند با این مواد یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 378 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.