مدیر فرودگاه بین المللی لامرد، دوشنبه در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: برای برقراری این پروازها پیگیری های متعددی انجام شد که در نهایت روز گذشته نخستین پرواز ساعت 9 صبح فرودگاه شیراز را به مقصد فرودگاه لامرد ترک کرد و در میان استقبال مردم و مسئولان وارد فرودگاه لامرد شد.
پرویز میری افزود: بر این اساس، یکشنبه و سه شنبه هر هفته شاهد انجام پروازهای شیراز به لامرد در ساعت 9 صبح و لامرد به شیراز در ساعت 10 و 30 دقیقه صبح خواهیم بود.
وی اظهار داشت: هم اینک 2 پرواز هواپیمایی ماهان نیز جمعه و سه شنبه از تهران به لامرد و بالعکس انجام می شود که به دنبال افزودن یک پرواز دیگر در روزهای یکشنبه بین تهران و لامرد به وسیله هواپیمایی ماهان هستیم.
او ادامه داد: علاوه بر برقراری پروازهای شیراز – لامرد، برقراری و از سرگیری پروازهای خارجی از لامرد به دوحه، مسقط و کویت را نیز در دستور کار داریم.
میری گفت: بر این اساس، درخواست های خود در این زمینه را به شرکت های هواپیمایی ایران ایر و ماهان ارائه کرده ایم.
مدیر فرودگاه بین المللی لامرد، درباره اقدامات عمرانی در این فرودگاه هم گفت: در کنار افزایش تعداد پروازها، اقدامات خوبی نیز در زمینه توسعه فرودگاه انجام شده که از جمله می توان به ساخت ترمینال جدید پروازی که در آستانه بهره برداری قرار دارد و همچنین پروژه های دیوار حفاظتی و تکمیل طرح های پروازی اشاره کرد.
وی ادامه داد: همچنین تجهیزات ناوبری مدرن نیز برای فرودگاه لامرد خریداری شده که هم اینک در مرحله برنامه ریزی نصب قرار دارد.
شهرستان لامرد در 320 کیلومتری جنوب شیراز واقع است.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.