به گزارش ایرنا، همزمان با راهپیمائی باشکوه روز 13 آبان مردم شیراز عکس بنری در فضای مجازی منتشر شد که حاوی جمله انگلیسی DAWN WITH U.S.A به جای DOWN WITH U.S.A بود که این امر واکنش منفی کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.
در این بنر که در برخی نقاط شهر شیراز نصب شده است، به جای واژه DOWN به معنی مرگ از کلمه DAWN به معنی طلوع استفاده شده بود که این موضوع، حاشیه ساز شد.
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز شامگاه یکشنبه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که بنر ۱۳ آبان توسط سایر سازمان ها تبلیغاتی تهیه و منتشر شده است و شهرداری در این فرایند، دخالتی نداشته است.
در این اطلاعیه آمده است: شهرداری این شهر در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز اقدام به انجام تبلیغات محیطی با مضامین مرتبط با یوم الله ۱۳ آبان کرده است.
این اطلاعیه می افزاید: مجموعه شهرداری شیراز اقدام به چاپ و نصب بیش از ۶۵ بنر در سطح بیلبوردها و عرشه های پل، داربست ها، استندها و اجرای برنامه های فرهنگی در مسیر راهپیمایی باشکوه روز دانش آموز و ... کرده که بدون مشکل انجام شده است.
تلاش خبرنگار ایرنا برای گفت و گو با مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در این ارتباط تا لحظه انتشار خبر بی نتیجه ماند.
برخی منابع گفته اند که این شورا، بنرهای مربوط به 13 آبان را تهیه و منتشر کرده است.
پیش از این، چهارم مهرماه امسال و همزمان با هفته دفاع مقدس، بنری موهوم با بهره گیری از عکس سربازان رژیم اشغالگر قدس به جای ایثارگران دفاع مقدس در یکی از میادین شیراز نصب شد که با محکومیت عموم مردم از جمله شهردار و شورای اسلامی شهر شیراز همراه شد.
علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب شیراز 25 مهرماه امسال اعلام کرد: کیفرخواست چهار تن از متهمان نصب بنر موهوم سربازان رژیم صهیونیستی در میدان نمازی شیراز به اتهام تبلیغ علیه نظام صادر و پرونده آنها به دادگاه ارسال شد.
9873 / 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.