به گزارش ایرنا محمد ربیعی، یکشنبه در پایان بازی با قشقایی شیراز که با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت، افزود: هر 2 تیم از نظر کیفی در سطح بسیار خوبی ظاهر شدند اما متاسفانه کیفیت بد چمن ورزشگاه پارس شیراز موجب شد نتوانیم تاکتیکی بازی کنیم.
وی اضافه کرد: حیف از این ورزشگاه با این سازه زیبا که زمین چمن آن مساعد نیست و ناگزیر شدیم برخی از دقایق این دیدار به بازی مستقیم بپردازیم.
ربیعی ادامه داد: چندین فرصت خوب گلزنی داشتیم که از دست رفت و حریف هم موقعیت گلزنی داشت و فکر کنم تماشاگران از نتیجه مساوی بدون گل راضی بودند چرا که صحنه های خوبی روی دروازه رقم خورد.
سر مربی تیم آلومینیوم اراک افزود: تیم قشقایی شیراز از تیم های خوب لیگ است و بازی های این تیم را خوب ارزیابی کرده بودیم و در این بازی هم محکم و خوب بازی کردند.
وی با اشاره به اینکه هنوز زود است که بخواهیم تیم های مدعی صعود به لیگ برتر را معرفی کنیم، اظهار داشت: تیم ها خیلی به هم نزدیک هستند و هنوز 20 بازی باقی مانده برای همین نمی توان گفت چه تیمی صد در صد به لیگ برتر صعود می کند.
ربیعی بیان کرد: از بازیکنان و مردم اراک سپاسگزارم، تیم ما شایستگی قرار گرفتن در بالای جدول را دارد و در نیم فصل دوم هم قرار است تیم را تقویت کنیم.
دیدار تیم های آلومینیوم اراک و قشقایی شیراز در هفته دهم رقابت های فوتبال دسته یک کشور، عصر یکشنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.
در پایان این هفته، تیم آلومینیوم اراک با 16 امتیاز در همان رده پنجم جدول باقی ماند و تیم قشقایی شیراز هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده ششم ایستاد.
هم اینک تیم گل گهر سیرجان با 21 امتیاز صدرنشین است، مس کرمان و شاهین بوشهر هم هر کدام با 19 و 17 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.
تیم ملوان که به قوی سپید انزلی شهرت دارد و سال ها در سطح اول فوتبال کشور آقایی می کرد، هم اینک با پنج امتیاز در قعر جدول به سر می برد اگر چه با رای فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) 6 امتیاز از این تیم کسر شده است.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 16 تیم حضور دارند و در پایان تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر فصل 98 را خواهند گرفت و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.