به گزارش ایرنا، روابط عمومی سپاه فجر استان فارس یکشنبه به نقل از آیت الله لطف الله دژکام افزود: آمریکا هنوز باور نکرده است که دیگر آن هژمونی بعد از جنگ جهانی دوم برای خودش ایجاد کرده بود را ندارد و آمریکا نیز مانند سایر مستکبرین عالم، تا زمین نخورد باور نمی کند که دیگر از آن هیمنه افتاده است.
امام جمعه شیراز که در آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس سخن می گفت، اظهار داشت: بعد از جنگ جهانی دوم به دلیل لطمه هایی که متحدین و اروپایی ها خورده بودند، آمریکا توانست عرض اندامی کرده و حدود 70 سال میدان داری کند، اما همچنان خیال می کند همان وضعیت وجود دارد که این خود خیال هیچ و باطلی است.
وی ادامه داد: امام (ره) می فرمودند «پشه ها وقتی می خواهند بمیرند، بیشتر از همیشه جولان می دهند» و جولان امروز آمریکا نیز به خاطر اینست که در دنیا مرگش نزدیک شده و دیگر نمی تواند به عنوان یک قدرت جهانی عرض اندام کند.
آیت الله دژکام در بخش دیگری از سخنان خود در جمع پاسداران سپاه فجر فارس گفت: اگر بخواهیم برای بنیان مرصوص یک مثال بزنیم، بحمدالله باید بگوئیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنیان مرصوص است.
وی افزود: از آغاز انقلاب تا به امروز هرکجا کاری از کارهای انقلاب زمین مانده بوده است، سپاه پاسداران مردانه و محکم وارد میدان شده و بحمدالله پیروزمندانه از این میدان ها خارج شده است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: حرکت چهل ساله انقلاب اسلامی ایران به نفع مستضعفین و بر علیه مستکبرین بوده است و امروز عَلم مبارزه با استکبار به دوش شماست و 13 آبان نیز نمود یک حرکتی است که به پیروزی نهایی منتهی خواهد شد.
فرمانده سپاه فجر فارس نیز در این آیین با اشاره به فرارسیدن روز مبارزه با استکبار جهانی، گفت: ما با مستکبران اختلاف مبانی داریم و تا این اختلاف مبانی وجود دارد، هرگز در یک مسیر قرار نخواهیم گرفت و همه بدانند که این اصول و مبانی قابل مذاکره نیست.
سردار سید هاشم غیاثی افزود: تنها راه حل وضع موجود پیروی از ولایت است و این تنها مسیری است که می تواند آینده روشنی را برای این کشور تضمین کند.
فرمانده سپاه فجر فارس به فتنه های سیاسی و اقتصادی دشمن در سالهای اخیر اشاره کرد و ادامه داد: بعضی از اتفاقات و حوادث که توسط دشمن و با هدف براندازی انجام شد، باعث وفاق و همدلی میان مسئولان کشور و همچنین استان فارس شد.
سردار غیاثی اظهار داشت: در اصل 150 قانون اساسی حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به سپاه پاسداران سپرده شده است، پس ما حق نداریم از جانب دشمن غافلگیر شویم و همواره باید آمادگی خود را در حد اعلا حفظ کنیم و با یک اشراف و تحلیل و آرایش مناسب، از اتفاقات و فتنه ها جلوگیری کنیم.
در این آیین، سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی به عنوان جانشین سپاه فجر فارس معرفی و از زحمات سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل گزنی جانشین سابق این سپاه استانی قدردانی شد.
7375/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.