مدیر روابط عمومی باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اعلام کرد: صالح امروز عصر پس از توافق با مدیرعامل این باشگاه از تیم کنار گذاشته شد.
امیرحسین جوانی افزود: صالح سرمربی سابق تیم پس از انجام هشت بازی، چهار تساوی، سه شکست و یک پیروزی بدست آورد و در جام حذفی هم از دور رقابت ها حذف شدیم که این امر نمی تواند کارنامه موفقی باشد.
وی اضافه کرد: اسماعیل زارع سرمربی تیم امید فجر به عنوان سر مربی جدید تیم بزرگسالان جانشین مجید صالح شد و امیدواریم این تغییر موجب پیشرفت تیم فجر شهید سپاسی در ادامه رقابت ها شود چرا که این تیم نیاز به یک شوک داشت.
تیم فجرشهید سپاسی پس از انجام هشت بازی هم اینک در جدول رده بندی لیگ دسته یک باشگاه ها ی کشور با هفت امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.
مجید صالح که پیشتر به عنوان دستیار در تیم های استقلال و سایپا فعالیت می کرد، برای نخستین بار بود که به عنوان سر مربی تیم فجر هدایت یک تیم را به عنوان نفر اول برعهده می گرفت.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 16 تیم حضور دارند و در پایان تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر فصل 98 را خواهند گرفت و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.
تیم فجر شهید سپاسی در هفته نهم این رقابت‌ها 12 آبان میزبان تیم نود ارومیه در ورزشگاه پارس شیراز است.
7368 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.