محمد حسین فیروزی، سه شنبه به ایرنا بیان داشت: برخی از این کتاب ها شامل، هفت کتاب جدید اثر آیت الله احمد بهشتی، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، 10 کتاب در حوزه کودک و همچنین 13کتاب اثر عبدالرضا جمالی است.
وی، افزود: همچنین برای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی، شهروندان فسایی می توانند روز بیست و چهارم آبان 97 که نخستین روز از هفته کتاب و کتابخوانی است به صورت رایگان در کتابخانه های عمومی این شهرستان عضو شوند.
فیروزی ادامه داد: افزون بر این با هدف پاسداشت هفته کتاب و کتابخوانی، بیش از 130برنامه مختلف فرهنگی، ترویجی و تبلیغی در شهرستان فسا برگزار خواهد شد.
او گفت: افتتاح کتابخانه عمومی روستای جلیان بخش نوبندگان، بازدید بیش از 2 هزار و 500 دانش آموز در قالب 70 گروه از کتابخانه های عمومی این شهرستان و آشنایی آنها با فعالیت کتابخانه ها و کتابداران از جمله این برنامه ها به شمار می آید.
شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
آیت الله علامه سید محمد حسین طباطبایی، فیلسوف و مفسر برجسته قرآن کریم، روز بیست و چهارم آبان ماه سال 60 دعوت حق را لبیک گفت، سالروز رحلت این عالم وارسته به عنوان روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار نامگذاری شده که سرآغاز هفته ای به همین نام است و تا سی ام آبان ادامه دارد.
9653 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.