به گزارش ایرنا این بازی که از هفته ششم این رقابت ها، جمعه در سالن رزمپوش لارستان برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه 24 بر 23 شکست خورد و جای خود را در صدر جدول با حریفش عوض کرد.
تیم شهید چمران که تا پیش از این دیدار با 10 امتیاز در صدر جدول قرار داشت در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشت و پا به پای حریف قهرمان خود دوید و در نهایت با اختلاف یک امتیاز مغلوب شد و به رده دوم جدول رفت.
تیم تاسیسات دریایی تهران قهرمان سیزدهمین دوره در این بازی سخت توانست با اختلاف یک گل به برتری برسد و همین گل هم برای صدرنشینی این تیم کافی بود.
در پایان این بازی بازیکنان و دست اندرکاران تیم شهید چمران به قضاوت داور بازی اعتراض داشتند و معتقد بودند که در اواخر بازی با گرفتن 2 خطا به نفع تاسیسات دریایی زمینه پیروزی این تیم فراهم شده است.
با پایان یافتن هفته ششم این رقابت ها تیم تاسیسات دریایی تهران با 12 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تیم چمران لارستان با 10 امتیاز دوم است و نفت و گاز گچساران هم با هفت امتیاز عنوان سوم را در اختیار دارد.
در چهاردهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور هشت تیم حضور دارند و به صورت رفت و بر گشت با هم بازی خواهند کرد و تیم قهرمان این دوره به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا در سال 98 شرکت خواهد کرد.
7368 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.