دکتر مجید اکبرزاده در مصاحبه با ایرنا افزود: درآمد بالای انجام لیزر و امور زیبایی سبب شده اصناف مختلف بدون توجه به سلامت مردم در این کار وارد شوند.
وی بیان کرد: معاونت درمان دانشکده پزشکی لارستان،سلامت جامعه را خط قرمز خود می داند و برای تسریع در برخورد با تخلفات احتمالی در مراکز درمانی خصوصی با دادستان و رئیس تعزیرات جلسه مشترکی را برگزار کرده و عزم همه مسئولان برای حفظ سلامت جامعه جزم شده است.
اکبرزاده با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت و ایجاد تغییرات در پرداخت بیمه به بیمارستان ها اظهار داشت: وزارت بهداشت دستور موکد داده تا بصورت ویژه بر عملکرد سیستم درمانی در بیمارستان ها و بخش خصوصی مانند مطب ها و آزمایشگاه ها نظارت جدی صورت گیرد.
وی افزود: واحد نظارت بر درمان را تقویت کرده ایم و در برنامه زمان بندی مشخص از تمام مراکز درمانی بازدید به عمل می‌آید تا از مردم شهرستان لارستان حقی ضایع نشود.
اکبر زاده با بیان اینکه موظف هستیم بخشنامه های ابلاغی از وزارت را بطور کامل اجرا کنیم گفت: بهمن ماه سال 96 بخشنامه ای مبنی بر ممنوعیت اخذ وجه توسط پزشک زنان و زایمان برای امر سونوگرافی ابلاغ شد که در لارستان اکنون این بخشنامه اجرا شده است.
لارستان به مرکزیت لار در 378 کیلومتری جنوب شرقی شیراز است.
7375/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.