به گزارش ایرنا به نقل از پنجشنبه روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس،در قالب این تفاهم نامه، 568 میلیارد ریال اعتبار استانی به طرح های آبخیزداری فارس اختصاص خواهد یافت.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: این تفاهم نامه در زمینه انجام عملیات آبخیزداری در حوزه های آبخیز استان و با هدف کنترل فرسایش، تقویت سفره های زیرزمینی و نیز بهبود و تقویت پوشش گیاهی به امضا رسیده است.
مهرزاد بوستانی افزود: بر اساس بند «ب» این تفاهم نامه همکاری مشترک که به امضای استاندار فارس و رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور رسیده مقررشده متناسب با اعتبارات تخصیص یافته از منابع استانی سازمان جنگلها،مراتع و آبخیزداری کشورنسبت به تامین اعتبار برای اجرای طرح های موضوع تفاهم نامه نیز از محل اعتبارات ملی اقدام شود.
وی گفت: در سالجاری 330 میلیارد ریال از محل اعتبار صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح های منابع طبیعی در استان فارس اختصاص یافته است.
بوستانی ضمن اشاره به تاثیرات اعتبارات استانی در کنار اعتبارات ملی طرح های آبخیزداری اظهار امیدواری کرد:با افزایش اعتبارات لازم در این زمینه شاهد پویایی،احیای منابع آبی و نیز توسعه حوزه های آبخیز در عرصه های ملی استان فارس باشیم.
9873/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.