سرور روانی پور، سه شنبه به ایرنا گفت: پس از سال ها انتظار برای داشتن حامی مالی، مدیریت تریبت بدنی صدرا این تیم را زیر پوشش قرار داد و بازیکنان ما می توانند با خیال راحت در این پیکارها که بسیار دشوار و مهم است، شرکت کنند.
وی اضافه کرد: تمرینات بسیار خوبی برای حضور در رقابت های لیگ برتر انجام داده ایم و بازیکنان با انگیزه زیاد تمرین می کنند تا در این رقابت ها با قدرت ظاهر شویم.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان صدرا ادامه داد: زهرا گرگین، ندا حقیقی، سارا مشکسار، ماریا مرزبان، زهرا حلبی ساز، سوگند قائد علم، مهناز وصالی، زهرا زنگنه، زهرا حق جو، مهسا زارعت پیشه، نگین صادقی و هاله شیبانی بازیکنان تیم صدرا در رقابت های لیگ برتر هستند و گیلدا ایزدی به عنوان مدیر فنی و محبوبه زرنویس به عنوان بدنساز این تیم را همراهی خواهند کرد.
روانی پور افزود: در رقابت های لیگ برتر که از سوم آبان ماه جاری آغاز می شود 12 تیم حضور دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند.
پالایش نفت آبادان، گاز تهران، دانشگاه آزاد تهران، دانشگاه گلستان، باژوند بوشهر، عباسی تهران، صدرای شیراز، پاژ تهران، نارسینای تهران، نامی نو اصفهان، خانه بسکتبال بندرعباس و گروه بهمن تهران، 12 تیم حاضر در لیگ برتر هستند.
تیم صدرا شیراز در نخستین هفته از این بازی ها سوم آبان در سالن خانه بسکتبال شیراز میزبان تیم پاژ تهران است.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.