به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در مراسم توزیع تجهیزات ورزشی به مناطق مختلف استان فارس گفت: این اقدام با هدف تامین نیازهای مدارس استان در زمینه تجهیزات ورزشی صورت گرفته است و بر اساس آن، تجهیزات مورد نیاز به مناطق محروم ارسال می شود.
علی عسکر نجفی با بیان اینکه این طرح در سه مرحله اجرا می شود افزود: در مرحله نخست 3 میلیارد ریال تجهیزات مختلف ورزشی اعم از میز پینگ پنگ، توپ، تور و سایر اقلام ورزشی، در قالب کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی بین مدارس استان توزیع می شود که این مرحله از امروز آغاز شده است.
وی افزود: این طرح باهدف ترویج ورزش در مدارس فارس انجام شده است زیرا ورزش یکی از مهمترین مقوله هایی است که در مدارس به آن پرداخته می شود و باید برای تامین نیاز مدارس به تجهیزات مختلف برای تقویت فعالیت های ورزشی و افزایش شادابی و نشاط در بین دانش آموز تلاش کرد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس نیز گفت: اولین مرحله از ارسال تجهیزات ورزشی و بهداشتی برای مدارس استان با شعار پویایی، شادابی و سلامتی انجام می شود.
احمد علی قهرمانی ادامه داد: این تجهیزات با هدف تامین تجهیزات مدارس محروم و کم برخوردار و با اولویت مدارس دخترانه صورت می گیرد و در مجموع در سه مرحله بیش از 4800 قلم کالای ورزشی برای این مدارس ارسال خواهد شد.
وی با اشاره به شیوع مشکلات جسمی در بین دانش آموزان به ویژه در زمینه ساختار قامتی بیان داشت: با تقویت مدارس از نظر تجهیزات می توان زمینه فعالیت های بدنی دانش آموزان را در فضایی مطلوب فراهم کرد که حاصل آن می تواند کاهش مشکلات قامتی دانش آموزان باشد.
26 مهر تا دوم آبان با عنوان هفته تربیت بدنی نام گذاری شده است.
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.