به گزارش ایرنا در این بازی که عصر یکشنبه در ورزشگاه پارس شیراز (میانرود) برگزار شد، هر 2 تیم با ارایه یک بازی جذاب به تساوی سه بر سه دست یافتند.
تیم قشقایی شیراز که این روزها، پس از بازداشت ابراهیم طالبی سرمربی این تیم و استعفای مدیرعامل این باشگاه دچار مسایل حاشیه ای شده، مقابل تیم گل گهر که در صدر جدول قرار دارد بازی نسبتا خوبی ارایه داد اگر چه در پایان به مساوی قناعت کرد.
در نیمه نخست، تیم گل گهر سیرجان بازی را خوب آغاز کرد و حاصل این برتری هم گلی بود که در دقیقه 18 به ثمر رساند، در این لحظه بر روی اشتباه فاحش، مُسلم حق شناس دروازه بان تیم قشقایی شیراز که قصد داشت مهاجم تیم گل گهر را از سر راه بردارد، پیمان رنجبری توپ را گرفت و نخستین گل را برای تیم گل گهر به ثمر رساند.
تیم قشقایی شیراز پس از دریافت گل، حملات زیادی را روی دروازه تیم میهمان انجام داد اما این تیم با دفاع چند لایه اجازه نداد دروازه آنها باز شود.
در دقیقه 28 پس از اینکه ضربه مهاجم تیم قشقایی شیراز درون محوطه هجده قدم تیم گل گهر به دست مدافع این تیم بر خورد کرد، بازیکنان میزبان اعتقاد به پنالتی داشتند که داور رای به ادامه بازی داد و اعتراض بازیکنان تیم قشقایی هم ثمری نداشت.
در حالیکه یک دقیقه از وقت های اضافه نیمه نخست می گذشت سر انجام تیم قشقایی مزد برتری خود را در این نیمه گرفت و محمد جواد عباسی، گل مساوی را درون دروازه تیم میهمان جای داد تا هر 2 تیم با زدن یک گل در نیمه نخست به کار خود پایان دهند.
در نیمه دوم هر 2 تیم بازی جذاب و پُر گلی ارایه دادند و حاصل آن چهار گل بود که درون دروازه ها جای گرفت.
دقیقه 60 پیمان رنجبری مهاجم تیم گل گهر از اشتباه مدافعان تیم میزبان نهایت استفاده را بُرد و گل دوم خود و برتری تیمش را به ثمر رساند.
اما 2 دقیقه بعد محمد مهری، بازیکن تیم میزبان گل مساوی را به ثمر رساند تا هر 2 تیم کار خود را با تساوی دنبال کنند.
دقیقه 72 باز هم تیم میهمان با زدن گل سوم از حریف خود پیش افتاد و این بار نیز مهرداد آوخ از اشتباه مدافعان تیم قشقایی سود بُرد و با یک ضربه دقیق گل برتری تیمش را به ثمر رساند.
دقیقه 75 این بار نوبت به تیم میزبان رسید تا از روی نقطه پنالتی توسط جواد عباسی، گل مساوی را درون دروازه تیم گل گهر جای دهد.
در ادامه نیمه دوم نیز باز هم هر 2 تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر انجام دادند که نتیجه ای در بر نداشت و سرانجام این بازی زیبا و پُرگل با نتیجه تساوی سه بر سه پایان یافت و تیم قشقایی 2 امتیاز حساس خانگی را از دست داد.
تماشاگران حاضر در ورزشگاه که تعداد آنها به 2 هزار نفر می رسید از هواداران تیم قشقایی شیراز بودند و در پایان هم به تشویق تیم گل گهر سیرجان پرداختند.
تیم فجر شهید سپاسی شیراز، دیگر نماینده فارس در این رقابت ها فردا (دوشنبه) در بندر انزلی استان گیلان به مصاف تیم ملوان انزلی می رود، فجریها هم اینک در رده سیزدهم جدول جای دارند.
هم اینک بدون احتساب بازی های فردا (سی ام مهر) تیم گل گهر سیرجان با 17 امتیاز در صدر جدول جای دارد و تیم قشقایی شیراز هم با 12 امتیاز ششم است.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 16 تیم حضور دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.