به گزارش ایرنا سردار سرتیب دوم احمد علی گودرزی، شنبه به خبرنگاران افزود: ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان فارس پس از مطلع شدن از دپوی کالاهای احتکار شده در یک انبار در شیراز، با اخذ دستور قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این انبار مقادیر زیادی کالا شامل، برنج هندی، عدس و چای خارجی، دانه کتان، تخمه آفتابگردان و سایر اقلام که فاقد مدارک قانونی بود، کشف شد.
گودرزی با اشاره به اینکه حسب دستور قاضی اداره تعزیزات، انبار یاد شده پلمب شد، گفت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 50 میلیارد ریال برآورد شده است.

**کشف 125 کیلوگرم تریاک در نی ریز
فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از مطالب خود گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی ریز با اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان، مطلع شدند شخصی به هویت معلوم با یک دستگاه تیبا در حال انتقال یک محموله مواد مخدر به شیراز است.
گودرزی افزود: سه اکیپ از ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی مقام قضایی به محور قطرویه -نی ریز اعزام شدند و این وسیله نقلیه را که حامل 125کیلوگرم تریاک و از شهرهای جنوب شرقی کشور بارگیری شده بود توقیف کردند.
وی ادامه داد: راننده خودرو یاد شده دستگیر شد، همچنین یک دستگاه پراید که خودرو حامل مواد مخدر را پشتیبانی می کرد، نیز توقیف شد.
شهرستان نی ریز در فاصله 192کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.