ستاره زارع جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به دیرهنگام بودن نهایی شدن اعضای این تیم و عدم هماهنگی که در ابتدای فصل وجود داشت موجب شد که امتیاز های زیادی را از دست بدهیم.
وی اضافه کرد: هم اینک با انجام 10 بازی و با 13 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی هستیم و با تیم سوم جدول تنها سه امتیاز فاصله داریم که قابل جبران است و با یک بُرد یا باخت تغییرات زیادی در جدول رخ می دهد.
زارع ادامه داد: شهین افلاکی و مریم چرخاوی بازیکنان تیم ما هستند که هر کدام با زدن 12 گل در رده پنجم جدول گلزنان قرار دارند و با صدرنشین تنها سه گُل فاصله دارند که قابل جبران است.
سرمربی تیم صنعت فجر با انتقاد ازنحوه قضاوت داوران در نیم فصل لیگ برتر نیز گفت: تنها تیمی هستیم که از بابت داوری بیشترین ضرر را کرده ایم و اشتباه آنها در سه بازی روی نتیجه تیم ما تاثیر گذار بود.
وی تاکید کرد: برای احقاق حق تضعیف شده تیم در رابطه با داوری مکاتباتی هم با فدراسیون داشتیم اما متاسفانه دیگر چیزی تغییر نخواهد کرد و امیدوارم در نیم فصل دوم که بازی ها به مراتب سخت تر خواهد شد از داوران با تجربه تری به ویژه در بازی های حساس استفاده شود.
زارع در مورد برنامه تیمش در نیم فصل لیگ برتر نیز اظهار داشت: در این 14 روزی که فرصت داریم روی نقاط ضعف و قوت تیم در نیم فصل کار خواهیم کرد چرا که کسب تمام امتیاز ها در 6 بازی نخست نیم فصل دوم بسیار حساس و حیاتی است.
سرمربی تیم فجر صنعت اظهار داشت: برای نیم فصل دوم بازیکن جدیدی به تیم اضافه نخواهد شد و با همان بازیکنانی که اتفاقا شایسته هستند کار را دنبال خواهیم کرد.
تیم صنعت فجر شیراز در پایان نیم فصل با انجام 10 بازی، سه بُرد، چهار مساوی و سه باخت با 13 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد که آمار بدی نیست.
این تیم در فاز تهاجمی 36 گل زده در کارنامه دارد که با احتساب 10 بازی از نظر گل زده آمار نسبتا خوبی است اما در دفاع با 30 گل خورده نشان دهنده وجود ضعف هایی است که باید در نیم فصل دوم برطرف شود.
شهین افلاکی و مریم چرخاوی با 12 گل زده بهترین گلزنان نیم فصل تیم فجر هستند که این 2 بازیکن می توانند در صورتیکه از فرصت ها نهایت استفاده را ببرند در پایان مدعی خانم گُلی لیگ برتر باشند.
شاگردان ستاره زارع در نخستین هفته از دوربرگشت( هفته یازدهم ) لیگ برتر فوتسال بانوان کشور یازدهم آبانماه در مشهد به مصاف تیم هیات خراسان رضوی می رود.
در رقابت های فوتسال برتر بانوان 11 تیم حضور دارند و پس از انجام 20 بازی تیم های اول تا چهارم به مرحله حذفی ( پلی آف ) صعود خواهند کرد تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.
تیم پارس آرا شیراز دیگر نماینده استان فارس در لیگ برتر است که در پایان نیم فصل در رده هشتم قرار دارد.
7368/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.