به گزارش ایرنا، یعقوب مقدم چهارشنبه در نشستی خبری افزود: امیدوار هستیم با همکاری مسئولان بازیگران خوب و حرفه‌ای از دل شهر شیراز پرورش یابند و به جامعه هنری کشور معرفی شوند.
تهیه کننده فیلم شب قمر در عقرب در بخش دیگری از سخنان خود گفت که این فیلم در گروه هنر و تجربه و به کارگردانی و نویسندگی محمد جاوید ساخته می‌شود.
وی اظهار داشت: امیر غفارمنش، مهدی آل‌آقا و مهشید جوادی سه چهره شاخص این فیلم سینمایی هستند و در کنار آنها خانم مهرعلی‌زاده، دکتر مومنی، آرش حسن‌زاده و سها همایونی از بازیگران فارس در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.
مقدم با بیان اینکه مکان تصویربرداری این فیلم سینمایی در روستای بَردج شیراز است و ساخت این فیلم سینمایی شنبه 28 مهرماه کلید خواهد خورد، افزود: این فیلم برای ارائه در جشنواره برلین، رسانه خانگی و شبکه‌های سراسری ساخته می‌شود.
کارگردان و نویسنده این فیلم نیز با بیان اینکه این فیلم یک نگاه جدید به فیلم‌‌سازی است و اساس فیلمنامه به خرافات و باورها باز می‌گردد، گفت: محوریت این اثر یک درخت است که مردم یک روستا به آن اعتقاد دارند و احترام می‌گذارند ولی نسل جدید این موضوع را رد می‌کند و اشاره فیلم، اعتماد داشتن به خداوند است.
محمد جاوید افزود: پس از بازدید از 30 روستای اطراف شهر شیراز، روستای بردج به عنوان محل تصویربرداری انتخاب شد و ما برای این کار، به مدت 12 روز میهمان مردم این روستا خواهیم بود.
7375/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.