به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، یدالله رحمانی در جلسه شورای راهبری اجرای طرح های اشتغال فراگیر و روستایی استان در شیراز افزود: از مبلغ مذکور 2 هزار و 315 میلیون ریال سرمایه ثابت و 534 میلیون ریال سرمایه در گردش است و پیش بینی می شود اجرای این طرح ها یک هزار و 968 فرصت شغلی ایجاد شود.
وی ادامه داد: همچنین تا 26 شهریورماه امسال هفت هزار و 951 طرح با اعتبارات مربوط به اشتغال روستایی و فراگیر در کمیته فنی اشتغال استان بررسی شده که پنج هزار و 841 طرح با چهار هزار 210 میلیارد تومان اعتبار به تصویب رسیده است.
او اظهار داشت: همچنین از مجموع طرح های فراگیر یک هزار و 366 طرح با یک هزار 211 میلیارد تومان اعتبار و از طرح های روستایی نیز چهار هزار و 451 طرح با یک هزار و 424 میلیارد تومان به بانک های عامل معرفی شده اند.
رحمانی، در خصوص آخرین وضعیت سامانه کارا در فارس هم گفت: 19 هزار و 979 درخواست در سامانه کارا ثبت شده که پنج هزار و 456 طرح جهت تکمیل در دست متقاضیان وجود دارد و پنج هزار و841 طرح با چهار هزار و 210 میلیارد تومان اعتبار به تصویب کمیته فنی اشتغال استان رسیده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس افزود: علاوه بر این، 47 طرح نیز از سوی کارگروه اشتغال ملی کشور در دست بررسی قرار دارد.
رحمانی، در خصوص نسبت جذب اعتبارات اشتغال پایدار روستایی به سهم ابلاغی بانک های عامل استان فارس تا 26 شهریور امسال افزود: این نسبت در استان حدود 85 درصد است و مابقی اعتبارات نیز با توجه به طرح های مصوب بانکی که یک و نیم برابر اعتبارات ابلاغی است، به محض تکمیل پرونده توسط متقاضیان به طور کامل جذب و پرداخت می شود.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.