حمیدرضا شعبانی، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هرچند عکس هایی در فضای مجازی در مورد تنبیه بدنی این دانش آموز اول ابتدایی منتشر شده اما صحت این موضوع هنوز تایید نشده است.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه با دریافت این خبر بلافاصله تیمی متشکل از چند تن از کارشناسان اداره آموزش و پرورش کازرون در مدرسه مربوط حاضر و مامور بررسی و رسیدگی به این مساله شدند، افزود: بنا بر گزارش اولیه، خانواده این دانش آموزمعتقدند کبودی پهلوی این نونهال بر اثر کتک معلم رخ داده است.
شعبانی افزود:معلم این مدرسه موضوع کتک زدن را تکذیب کرده و گفته که وجود آثار آسیب دیدگی ناشی از افتادن این دانش آموز در جوی آب کنار مدرسه است.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس بیان کرد: با توجه به اظهارات دوطرف، موضوع همچنان در دست بررسی است و اطلاعات تکمیلی به محض وصول ارایه خواهد شد.
شعبانی اعلام کرد: موضوع تنبیه نکردن بدنی دانش آموزان در بخشنامه های مختلف به اطلاع همکاران فرهنگی رسانده شده است و هرچند صیانت از حریم همکاران فرهنگی وظیفه ذاتی ماست، هرگونه تنبیه نیز خط قرمز آموزش و پرورش است.
این موضوع یکشنبه در دبستان شهید محمدعلی شفیعی روستای سیف آباد کازرون رخ داد.
کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز است.
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.