به گزارش خبرنگار ایرنا، داربی شیرازی ها که بر اساس برنامه فدراسیون قرار بود ساعت 16روز یکشنبه آغاز شود به دلیل نبودن خودرو اورژانس با 20 دقیقه تاخیر شروع شد.
*به جز قطع شدن برق ورزشگاه که نقطه ضعف مسئولان هیات فوتبال فارس بود، بازی بسیار خوبی از سوی 2 تیم ارایه شد و صحنه های بسیار جذابی رقم خورد.
*پیمان سلمانی، دروازه بان تیم فجر شهید سپاسی شیراز روز پُر فروغی را پشت سرگذاشت و بارها مانع فروپاشی دروازه تیمش شد و گلی هم که دریافت کرد بر اثر اشتباه مدافع تیمش بود.
*جایگاه خبرنگاران این ورزشگاه هنوز مشخص نشده و خبرنگاران برای تهیه خبر با مشکلاتی مواجه هستند که از جمله این مشکلات می توان به نامناسب بودن صندلی های آن اشاره کرد.
*هنگامی که کارگران مشغول جوشکاری تابلو ورزشگاه پارس بودند، برق این ورزشگاه ابتدا در دقیقه 64 بازی قطع شد اما با توجه به اینکه هنوز هوا روشن بود، این مسابقه ادامه یافت.
*دقیقه 85 بازی، برق ورزشگاه برای دومین بار قطع شد لیکن به سبب تاریکی هوا، بازی از سوی داور متوقت شد و تیم ها برای تعیین تکلیف به رختکن رفتند.
*تماشاگران حاضر در ورزشگاه به دلیل قطع برق با دادن شعار هایی اعتراض خود را به این موضوع اعلام کردند.
*پس از یک وقفه حدود 45 دقیقه ای و برطرف شدن مشکل قطع برق ورزشگاه، بازی از سر گرفته شد و اعلام هشت دقیقه وقت تلف شده برای این دیدار، بازی دنبال شد و در این مدت اتفاق خاصی رخ نداد و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم قشقایی پایان یافت.
*جای شگفتی است که چرا مسئولان هیات فوتبال فارس که ورزشگاه پارس شیراز در اختیار آنهاست، اجازه دادند به هنگام بازی تابلو ورزشگاه نصب شود، در حالیکه می توانستند در روزهای قبل و یا بعد از این دیدار مبادرت به انجام این کار کنند.
*هواداران تیم قشقایی با پوشیدن لباس های محلی و تشویق به سبک ایسلندی ها، جلوه خاصی به ورزشگاه پارس داده بودند و در پایان هم که با برتری این تیم و صدرنشینی تیم محبوبشان همراه شد، جشن شادی به پا کردند.
*حدود هشت هزار تماشاگر از این بازی که اکثر آنها را طرفداران تیم قشقایی تشکیل می دادند، دیدن کردند.
*پس از پایان بازی، ترافیک سنگینی در اطراف ورزشگاه پارس به وجود آمد.
در پایان هفته ششم، تیم قشقایی با 13 امتیاز صدرنشین شد و تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم با پنج امتیاز به رده دوازدهم جدول سقوط کرد.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 17 تیم حضور دارند و پس از انجام 32 بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر فصل 98 را دریافت خواهند کرد و تیم سوم دسته یک هم در بازی حذفی به مصاف تیم چهاردهم لیگ برتر برای کسب سهیمه سوم خواهد رفت.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.