معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در گزارش روز یکشنبه خود از قول فرمانده انتظامی شهرستان لارستان بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی پاسگاه چهار برکه این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون کشنده شک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ داوود امجدی افزود: در بازرسی از این خودرو، 110 راس گوسفند بدون پروانه بهداشتی و مجوز حمل کشف، یک نفر در این زمینه دستگیر و تحویل مرجع قضایی و احشام مکشوفه تحویل اداره دامپزشکی شد.
او گفت: کارشناسان، ارزش دام های مکشوفه را یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد کرده اند.
شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 378 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.
همچنین در گزارش دیگری از این معاونت به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد آمده است: ماموران آگاهی این شهرستان با ایجاد تور ایست و بازرسی، انجام گشت های محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی، 2دستگاه خودرو کامیون را متوقف کردند.
سرهنگ محمد نیک بخت اظهار داشت: در بازرسی از وسایل نقلیه یاد شده، 31 راس گوسفند فاقد مجوز و قاچاق کشف، در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.
به گفته وی، ارزش این محموله قاچاق 310 میلیون ریال برآورد شده است.
شهرستان پاسارگاد به مرکزیت سعادت شهر در 110کیلومتری شیراز قرار دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی هم در گزارشی اعلام کرد: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، هنگام گشت زنی در محور اصلی قائمیه به ممسنی، از یک دستگاه کامیون 6 راس گاو که فاقد مجوز بهداشتی و قانونی بود کشف کردند.
سرهنگ محمد هاشم قسام بیان داشت: در ارتباط با این دام قاچاق یک نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و همچنین خودرو حامل این محموله توقیف شد.
وی افزود: کارشناسان، ارزش این دام قاچاق را 900 میلیون ریال تخمین زده اند.
شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در 158کیلومتری غرب شیراز است.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.