محمد مهدی جمالی، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دستگیرشدگان که از تردد کامیون ها جلوگیری می کردند و با سنگ پرانی به کامیونداران و کتک کاری با آنان موجب اخلال شده بودند برای رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به جرائم با نیابت قضایی به مرکز استان اعزام شدند.
وی بیان کرد: در اعمال مجازات افرادی که قصد اخلال در جاده ها را دارند هیچ اغماضی صورت نخواهد گرفت، برخورد قضایی در انتظار مخلان امنیت حمل و نقل جاده‌ای است و قانونگذار اجازه تعقیب کیفری برهم زنندگان امنیت جاده‌های فارس به عنوان اتهامی قطاع الطریق(راهزن) و افساد فی الارض را داده است.
وی ادامه داد: برهم زنندگان امنیت جاده‌های شهرستان آباده که از تردد کامیون‌ها جلوگیری وبا سنگ پرانی کنار جاده ها اقدام به کتک کاری و ایجاد رعب و وحشت بین رانندگان می کنند قابلیت تعقیب کیفری به اتهام قطاع طریق و افساد فی الارض دارند.
جمالی گفت: به افرادی که قصد اخلال در نظم عمومی را دارند اخطار شدید داده می شود که پیگرد قاطع قضایی بدون هیچ گونه اغماضی در انتظار آنها خواهد بود.
دادستان آباده با تأکید بر اینکه افراد دیگری که در این جریان با انجام فعالیت های غیر قانونی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با تبلیغ و فراخوان های متعدد زمنیه ایجاد اقدامات ضد امنیتی و اجتماعی را فراهم کردند گفت: این افراد نیز عملشان جرم است و به همین خاطر مورد تعقیب کیفری خواهند گرفت.
آباده در 278 کیلومتری شمال شیراز است.
9864 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.