روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، در گزارش روز شنبه خود از قول امیر فلاح نیا افزود: از این 52 نفر، 24 نفر در رشته عمران، 2 نفر در رشته نقشه برداری، یک نفر در رشته ترافیک، 6 نفر در رشته معماری، 2 نفر در رشته شهرسازی، هفت نفر در رشته مکانیک و 10 نفر در رشته برق هستند.
وی بیان داشت: ترکیب 15نفره هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان نیز متشکل از 6 نفر در رشته عمران، یک نفر در رشته نقشه برداری، یک نفر در رشته ترافیک، سه نفر در رشته معماری، یک نفر در رشته شهرسازی، 2 نفر در رشته برق و یک نفر در رشته مکانیک خواهد بود.
او گفت: فرصت تبلیغات داوطلبان که از بیست و هفتم شهریور 97 آغاز شده، دهم مهرماه جاری پایان می یابد و انتخابات نیز 2 روز بعد یعنی دوازدهم مهرماه از ساعت 9 تا 17برگزار می شود.
فلاح نیا، روند برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس با دوره های قبل متفاوت دانست و اظهار داشت: در این دوره ضرورت داشت که داوطلبان در رشته مورد تقاضا حتما دارای پروانه پایه یک باشند و 2 سال از تاریخ اخذ آن گذشته باشد.
او اضافه کرد: 2 شعبه اخذ رای در محل مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز واقع در خیابان ساحلی غربی و در شهرستان های این استان، محل اخذ رای در اداره های راه و شهرسازی پیش بینی شده است.
وی گفت: اعطای رای اصالتی بوده و صرفا باید توسط شخص عضو انجام شود، رای وکالتی مورد پذیرش نخواهد بود و هر یک از اعضای سازمان هم فقط مجاز است یک بار در رای گیری شرکت کند در غیر این صورت فرد متخلف به شورای انتظامی معرفی خواهد شد.
رئیس هیات اجرایی هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان فارس ادامه داد: فرآیند اخذ آرا به شکل کاملا مکانیزه انجام و با درج کُد نامزدهای انتخابات بر روی سیستم، آرای مورد نظر ثبت می شود و پس از اتمام زمان رای گیری، بی درنگ شمارش آرا آغاز و نتیجه جمع بندی توسط هیات اجرایی و هیات نظارت استان اعلام خواهد شد.
فلاح نیا افزود: هر یک از داوطلبان در صورت داشتن شکایت از نتایج انتخابات، حداکثر تا پایان وقت اداری روز هفدهم مهرماه فرصت دارند که شکایت خود را به هیات اجرایی اعلام کنند و هیات اجرایی و دستگاه نظارت نیز ظرف مدت هفت روز به شکایت های احتمالی رسیدگی و نتیجه را به شاکی اعلام می کند.
او بیان کرد: نتیجه قطعی انتخابات نیز روز بیست و هشتم مهرماه از سوی دستگاه نظارت استان به دستگاه نظارت کشور اعلام و در نهایت اعتبارنامه های اعضای منتخب هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان، روز بیست و نهم مهرماه توسط وزارت راه و شهرسازی صادر می شود.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.