ستاره زارع، جمعه پس از تساوی تیمش برابر پارس آرا شیراز در حالی که از این موضوع بسیار ناخرسند بود، در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: متاسفانه شامگاه پنجشنبه (پنجم مهر) به ما اعلام کردند که باید در سالن شهید ابوالفتحی شیراز بازی را برگزار کنید که این امر به دور از انصاف و اصول حرفه ای ورزش است.
وی اضافه کرد: تمام دیدار های ما و پارس آرا و حتی تمرین های تیم ها پیش از این بازی در سالن نصیری شیراز برگزار شد و هر 2 تیم هم به این سالن عادت پپدا کردند.
زارع افزود: تیم پارس آرا که میزبان این بازی بود، از یک هفته قبل در سالن ابوالفتحی چند جلسه تمرین کردند و به زمین محل بازی کاملا آشنا شدند.
سرمربی تیم فوتسال صنعت فجر شیراز بیان داشت: چه ایرادی داشت اگر به ما زودتر اعلام می کردند که سالن محل بازی تغییر کرده است تا ما هم بتوانیم حتی فرصت یک جلسه تمرین را در این سالن پیدا کنیم؟
زارع ادامه داد: ما تنها استانی هستیم که 2 تیم در لیگ برتر داریم و باید قدر همدیگر را بیشتر بدانیم، تا بتوانیم نماینده شایسته ای در لیگ برتر باشیم.
وی، در مورد بازی هم گفت: ما با وجود اینکه در زمین نا آشنا بازی کردیم کاملا بر بازی مسلط بودیم و بیش از 20 فرصت مسلم گلزنی را از دست دادیم و بر روی یک اشتباه هم گل مساوی را دریافت کردیم، این یک امتیاز هم مبارک تیم همشهریم باشد.
دیدار تیم های پارس آرا و صنعت فجر شیراز در هفته هشتم رقابت های فوتسال برتر، روز جمعه (ششم مهر) در سالن شهید ابوالفتحی شیراز با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.
با پایان یافتن هفته هشتم، تیم نامی نو اصفهان (سپید رود تهران) در حالی که تیم ملی حفاری اهواز این هفته استراحت داشت با 21 امتیاز صدر نشین شد، تیم حفاری اهواز با 21 امتیاز و تفاضل گل کمتر در جای دوم قرار گرفت و تیم دختران کویر کرمان هم با 14 امتیاز سوم است.
تیم های صنعت فجر و پارس آرا شیراز هم با 11 امتیاز به ترتیب چهارم و پنجم هستند.
در رقابت‌های فوتسال لیگ برتر بانوان کشور 11 تیم شرکت دارند و به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند و در پایان این مرحله، تیم های اول تا چهارم به مرحله حذفی (پلی آف) صعود خواهند کرد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.