به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس، محمد طهماسبی افزود: شامگاه یکشنبه این مورد رخ داد و متخلفان از محل گریختند.
وی گفت: در این حادثه به کسی آسیب نرسید اما خسارت شدیدی به خودرو سازمانی یگان حفاظت منابع طبیعی که هدف گلوله قhچاقچیان قرار گرفته بود وارد شد.
طهماسبی گفت: بلافاصله باهماهنگی های انجام شده با پاسگاه انتظامی روستای ریچی منطقه کهمره سرخی شیراز اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری متخلفان آغاز و اکیپ ویژه ای برای بررسی این موضوع به محل مورد نظر اعزام شد.
وی بیان کرد: براساس اظهارات واطلاعات بدست آمده مشخص شد این متخلفان از افراد سابقه دار این منطقه و دارای سوابق کیفری متعددی نیز هستند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شیراز ادامه داد: بر اساس بررسی های انجام گرفته احتمال می رود یکی از این متخلفین از مظنونان اصلی شلیک گلوله به خودرو سازمانی منابع طبیعی فارس در سال گذشته باشد که در آن حادثه پای فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی فارس به شدت مجروح شد.
وی گفت: در حال حاضر پرونده قضایی این حادثه تشکیل و برای صدور حکم و بررسی بیشتر شناسایی محل اختفای مظنونان متواری شده به مراجع قضایی ارجاع شده است.
منطقه کهمره سرخی در فاصله حدود 40 کیلومتری جنوب غرب شیراز واقع شده است و دارای 80 هزار هکتار جنگل انبوه بلوط زاگرسی است.
9873 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.