به گزارش ایرنا، عبدالرزاق موسوی یکشنبه در پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه، امورحقوقی و املاک شورای شهر شیراز افزود:طرح مدیریت تعارض منافع عمومی در شهرداری شیراز در این کمیسیون بررسی شده و هدف از این طرح جلوگیری از انتصابات بدون ضابطه و ممانعت از ایجاد رانت در قراردادها و معاملاتی شهرداری شیراز است.
وی بر بکارگیری نیروهای شهرداری بر اساس اصول و منافع مردم تاکید و بیان کرد: دغدغه اعضای این کمیسیون این موضوع است که کسی با تضییع حقوق دیگران در شهرداری بکارگرفته نشود.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: مقرر شد کمیته ای متشکل از حوزه حقوقی ، برنامه ریزی و مالی شهرداری شیراز تشکیل شود و به بررسی کارشناسی این طرح بپردازد.
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود،گفت: طرح عمرانی حریم سبز کوهسار مهدی و تعیین تکلیف حقوق مالکینی که املاک آنها در مسیر این طرح واقع شده نیز در جلسه امروز این کمیسیون مطرح و مقرر شد این طرح در کارگروه تخصصی بررسی و نتایج حاصله به کمیسیون ارائه شود.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، امورحقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز افزود: بررسی طرح مدیریت و نگهداری مجموعه ها و باغ های تاریخی شهرداری شیراز نیز در دستورکار این کمیسیون قرار گرفت.
موسوی اظهار داشت: براساس این طرح باغ های تاریخی دلگشا و جهان نما باید به صورت هیات امنایی که اعضای آن متشکل از نماینده های سازمان فرهنگی و اجتماعی ، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و حوزه برنامه ریزی شهرداری است اداره شود.
9873 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.