به گزارش ایرنا این بازی که از هفته پنجم شنبه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست داد.
تیم قشقایی در نیمه نخست بازی را خوب شروع کرد و در دقیقه 15 هم بر روی ضربه جواد عباسی به گل برتری دست یافت و در ادامه بازی نیز توپ و میدان را در اختیار گرفت و حریف قعر جدولی خود را تحت فشار قرار داد.
شاگردان ابراهیم طالبی سر مربی تیم قشقایی در ادامه این نیمه می توانستند در دقایق 20 و 25 در حالی که دروازه بان حریف را از سر راه برداشته بودند، به گل برسند که با بی دقتی از دست دادند.
تیم شهرداری که با یک گل از حریفش عقب افتاده بود از دقیقه 35 به بعد بازی را در دست گرفتند و بهترین فرصت گل مساوی هم در دقیقه 40 داشتند که با واکنش خوب دروازبان قشقایی توپ دفع شد تا میهمان به گل تساوی نرسد.
سر انجام نیمه نخست با همان یک گل به سود میزبان پایان یافت.
در نیمه دوم نیز بازیکنان تیم قشقایی باز هم بازی را در دست گرفتند وچند فرصت تک به تک را از دست دادند.
در اواخر بازی نیز تیم شهرداری بازی بهتری را از خود به نمایش گذاشت و در دقیقه 87 هم از روی نقطه پنالتی توسط خیرالله ویسی آرا به گل مساوی دست یافتند اما این پایان کار نبود چرا که میزبان در دقیقه دوم وقت اضافه پایان بازی یک ضربه کاشته که از فاصله 35 متری توسط رسول بازوبندی زده شد به گل برتری دست یافت و سرانجام این بازی پر افت و خیز با نتیجه 2 بر یک به سود میزبان پایان یافت و این تیم بدون احتساب دیگر بازی ها که قرار است فردا یکشنبه برگزار شود، به رده دوم جدول رفت.
این سومین پیروزی پی در پی تیم قشقایی شیراز است که پس از آغاز فعالیت ابراهیم طالبی به عنوان سرمربی رقم خورد .
از این بازی حدود 2 هزار تماشاگر دیدن کردند.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 17 تیم حضور دارند که پس از انجام 32 بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر فصل 98 را دریافت خواهند کرد و 2 تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
7368/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.