ستاره زارع شنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا اظهار داشت: چندین بازی حریف خود را آنالیز کرده ایم و بخوبی از نقاط ضعف و قوت آنها آگاه هستیم و برای هر دو تیم بازی سختی پیش بینی می کنم.
وی در مورد تیم حفاری اهواز نیز گفت: این تیم همیشه در لیگ برتر خوب بوده است و امسال هم برای قهرمانی هزینه های زیادی کرده که قابل قیاس با ما نیست.
زارع با اشاره به اینکه برای متوقف کردن تیم صدرنشین تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم، افزود: بازیکنان ما بخوبی از اهمیت این بازی آگاه هستنند و طی هفته گذشته در تمرینات تلاش خوبی کردند تا سربلند از بازی بیرون بیایند.
سرمربی تیم فجر ادامه داد: تماشاگران شیرازی بهترین پشتیبان ما در برابر حریف قدرتمند اهوازی هستند و انتظار داریم از این دیدار استقبال خوبی صورت گیرد و با تشویق های بی امان خود سدی محکم در برابر حریف باشند.
زارع گفت: هیات فوتبال فارس می تواند زمینه حضور بازیکنان سایر تیم های شیرازی را برای حضور در سالن مسابقات فراهم کند درصورت تحقق این امر وقتی سالن مملو از تماشاگرباشد بر روحیه حریفان اثر منفی خواهد گذاشت و بازیکنان ما هم از این فرصت برای شکست حریف استفاده خواهند کرد.
دیدار تیم های صنعت فجر شیراز و ملی حفاری اهواز یکشنبه ( فردا) در سالن نصیری شیراز برگزار می شود.
تیم ملی حفاری اهواز هم اینک با 18 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم فجر هم با 10 امتیاز چهارم است.
در رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور 11 تیم حضور دارند و به صورت دوره ای با هم بازی خواهند کرد.
تیم های پارس آرا و صنعت فجر شیراز نمایندگان استان فارس در لیگ برتر هستند.
7368 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.