به گزارش ایرنا تیم پویندگان فجر یکشنبه در سالن پهلوانان نصیری شیراز میزبان تیم ملی حفاری اهواز صدرنشین مسابقات است از این رو شاگردان ستاره زارع سرمربی تیم فجر دیدار سختی با حریف خود که از مدعیان قهرمانی است، دارند.
فجری ها برای این بازی چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند اما به گفته زارع این امر دلیل نمی شود که سایر بازیکنان آماده این تیم نتوانند جایگزین خوبی برای آنها باشند.
تیم فجر هم اینک در جدول رده بندی لیگ برتر پس از انجام 6 بازی با 10 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و در این بازی با استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران روز سختی را برای حریف خود رقم خواهند زد.
فجری ها باید مواظب خط حمله تیم حفاری که تاکنون 35 گل به ثمر رسانده، باشند و اجازه ندهند حریف در موقعیت گلزنی قرار گیرد چرا که مهاجمین این تیم راه گلزنی را بخوبی می دانند.
با این حال وضعیت تیم های شیرازی قابل قیاس با تیم های صدرنشین نیست چرا که حریفان تدارک بسیار خوبی هم از نظر مالی و هم از نظر جذب بازیکن برای قهرمانی دیده اند اما شیرازی ها بابضاعت اندک خود تاکنون نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته اند.
باید منتظر ماند و دید آیا شاگردان ستاره زارع در برابر حریف متمول خود دست به شگفتی خواهند زد و آنها را با دست خالی روانه اهواز خواهند کرد؟
همچنین در دیگر دیدار این هفته تیم پارس آرا شیراز که نخستین سال خود را در لیگ برتر پشت سر می گذارد، میهمان تیم سپید رود که در رده دوم جدول قرار دارد، هستند و بنظر می رسد بازی بسیار سختی برای شیرازی ها در تهران باشد.
نجمه برزگر سرمربی تیم پارس آرا تیم خوبی را روانه مسابقات کرده است و تاکنون هم نتایج خوبی هم گرفته و می تواند در برابر حریف تهرانی خود که شرایط خوبی دارد، تیمی دست و پا بسته نباشد و شگفتی ساز هفته هفتم شود.
تیم پارس آرا هم اینک پس از انجام 6 بازی با 10 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند و تمرینات بسیار خوبی هم برای متوقف کردن تیم دوم جدول پشت سر گذاشته اند.
دیدار تیم های پارس آرا شیراز و سپید رود تهران یکشنبه به میزبانی تیم سپید رود برگزار می شود.
در رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور 11 تیم حضور دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند.
هم اینک در پایان هفته ششم ، تیم ملی حفاری اهواز با 18 امتیاز در صدر قرار دارد، تیم سپیدرود تهران با 15 امتیاز دوم است و تیم دختران کویر کرمان هم با 10 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم های شیرازی در رده سوم است.
7368 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.