معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در گزارش سه شنبه خود از قول رئیس پلیس مبارزه با مواد این استان اعلام کرد: ماموران این واحد با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی از فعالیت سه قاچاقچی به هویت معلوم که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند مطلع شدند و رسیدگی به این موضوع را دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ عبدالله خسروانی افزود: ماموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، سه نفر قاچاقچی حرفه ای را که در امر قاچاق مواد مخدر از استان های شرقی کشور به شهرستان شیراز فعالیت داشتند، شناسایی کردند.
وی بیان کرد: متعاقب آن ماموران در ورودی شهرستان شیراز، سه دستگاه خودرو و موتورسیکلت حامل 175کیلو گرم تریاک و 23کیلوگرم هرویین را توقیف و سه قاچاقچی را دستگیر کردند.
خسروانی ادامه داد: یک دستگاه موتورسیکلت و یک خودرو سورای زانتیا نیز با چهار سرنشین، وسایل نقلیه حامل این مواد مخدر را پشتیبانی می کردند که این متهمان هم دستگیر، تحویل مرجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شدند.
همچنین در مطلب دیگری از این معاونت به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان استهبان آمده است: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم در شهرستان نی ریز در منزل خود مقداری مواد مخدر دپو کرده است، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان استهبان پس از اخذ نیابت قضایی به شهرستان نی ریز اعزام شدند.
سرهنگ حسین اکبرپور بیان کرد: در بازرسی از منزل فرد مورد نظر، 19کیلوگرم تریاک کشف و در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد.
شهرستان نی ریز در فاصله 192کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
بنا به گزارش دیگری از این معاونت، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پس از کسب خبری مبنی بر اینکه 2 نفر به هویت معلوم در منزل خود اقدام به فروش مواد مخدر می کنند، ماموران متهمان را شناسایی کردند.
سرهنگ فرج رستمی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان 9 کیلو و 500 گرم تریاک، 2 دستگاه ترازو، یک دستگاه کارت خوان سیار کشف شد و همچنین یک دستگاه پژو 405 که با آن اقدام به حمل و جابه جایی مواد مخدر می کردند نیز توقیف شد.
به گفته وی، 2 نفر قاچاقچی در پیوند با این مواد دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.