به گزارش ایرنا احمدرضا دستغیب، دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اقدام اخیر مجلس شورای اسلامی برای پایان دادن به فعالیت مدیران بازنشسته، افزود: این اقدام درخور ستایش است و باید با قدرت لازم این طرح پیگیری و اجرا شود.
وی ادامه داد: در 2دهه اخیر به سبب برخی تفکرات ناصواب، سکان کشتی مدیریت کشور در دستان مدیران بعضا از کار افتاده قرار گرفت و همین امر موجب شد نوعی ناکارآمدی، بی رمقی و سختی بر بدنه مدیریت کشور حاکم شود.
دستغیب، با گلایه از وضعیت هرم سنی بالای مدیریت استان و کلانشهر شیراز گفت: شهر شیراز و استان فارس با وجود مدیران پیر و سالخورده نمی تواند راهی به توسعه پیدا کند .
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نقش جوانان در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی 8 ساله بسیار حائز اهمیت بود و از این رو از شهردار شیراز می خواهیم در انتصاب های خود به جوان سازی بدنه مدیریت شهرداری توجه ویژه داشته باشد.
دستغیب، همچنین بیان داشت: شهر شیراز با داشتن اماکن تاریخی، فرهنگی و شخصیت های بزرگ ادبی، فرهنگی، علمی و هنری، از بهترین موقعیت برای حضور در مجامع بین المللی برخوردار است.
وی، با اشاره به عضویت شیراز در هیات مدیره اتحادیه بین المللی شهرهای تاریخی افزود: انتخاب شیراز برای عضویت در این هیات مدیره، بیانگر ظرفیت های ارزشمند این شهر برای حضور در چنین مجامعی است.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.