به گزارش ایرنا فرمانده سپاه فجر فارس، پنجشنبه در جمع سه هزار نفر از بسیجیانی که در این رزمایش شرکت دارند، گفت: مردم و نیروهای مسلح باید برای کارآمدی و ارتقای آمادگی تلاش کنند و در صورت ضرورت در میدان های نبرد حاضر شوند.
سردار سرتیپ دوم سید هاشم غیاثی افزود: مشارکت مردم در قالب بسیج شکل می گیرد و همین مشارکت در امنیت کشور بسیار تاثیر گذار بوده و هست.
وی، با بیان اینکه بسیج محور راهبردی نظام در امنیت داخلی و دفاع خارجی است، گفت: این نهاد همواره در خدمت مردم بوده و خواهد بود.
غیاثی ادامه داد: دشمنان در این ٤٠ سال هر چه توانستند علیه انقلاب اسلامی انجام دادند اما انقلاب از بحران عبور کرده و می کند.
فرمانده سپاه فجر فارس در مورد رزمایش بزرگ اقتدار عاشوراییان محمد رسول الله (ص) 2 بیان کرد: این رزمایش در سه مرحله پیش بینی شده بود که مرحله نخست آن نیمه اول شهریور ماه جاری آغاز شد و تا بیست و نهم همین ماه ادامه دارد.
غیاثی افزود: در مرحله نخست این رزمایش، هشت هزار نیروی بسیجی در قالب 400 گروه در سراسر این استان به محرومیت زدایی و عملیاتی کردن 550 طرح تعریف شده، می پردازند.
وی گفت: در مرحله دوم این رزمایش که از امروز (بیست و دوم شهریور) آغاز شده و تا بیست و سوم شهریورماه ادامه دارد، بسیجیان این استان در قالب 74 گردان به تمرینات نظامی، اردوکشی و ستون کشی خیابانی و اجرای تمرین ها و اردوهای تاکتیکی روزانه و شبانه خواهند پرداخت.
غیاثی بیان کرد: در مرحله سوم این رزمایش که سی و یکم شهریورماه جاری و همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس آغاز می شود و تا هفتم مهرماه 97 ادامه دارد، شاهد تجمع بزرگ 30 هزار نفری عاشوراییان در شیراز خواهیم بود.
7375 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.