به گزارش ایرنا نواب قائدی، پنجشنبه در نشست کمیسیون عمران، حمل و‌نقل و ترافیک شورای شهر شیراز افزود: برای دسترسی آسان تر شهروندان و مسافران شیرازی به کارت بلیت های اتوبوس های درون شهری، این کارت در اتوبوس ها نیز ارایه خواهد شد و شهروندانی که این کارت را در اختیار ندارند می توانند از رانندگان این وسایل نقلیه آن را تهیه کنند.
وی اضافه کرد: الگوی خصوصی سازی سیستم اتوبوسرانی کشور از شیراز آغاز شده و فرآیند نظارتی آن نیز به زودی با محوریت شرکت های بخش خصوصی اصلاح خواهد شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: اصلاح و تعیین نرخ پارکینگ های عمومی این کلانشهر نیز در دستور کار کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک این شورا قرار گرفته است.
قائدی ادامه داد: بر این اساس، نرخ توقف خودروهای سبک و سنگین در پارکینگ های مسقف و روباز سطح شهر تعیین خواهد شد و تمام پارکینگ های عمومی این شهر ملزم به رعایت آن هستند.
وی بیان کرد: با هدف استفاده بهینه از نظرات متخصصان و کارشناسان در سال دوم فعالیت کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، 2کارگروه عمران و کارگروه حمل و نقل و ترافیک در این کمیسیون تشکیل شده که در آن افراد متخصص به بررسی کارشناسی طرح ها و لوایح می پردازند.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.