به گزارش ایرنا اسماعیل تبادار، پنجشنبه در دیدار با معاونان عمرانی استانداری های ایلام، اصفهان، همدان، سمنان و کهگیلویه و بویراحمد در شیراز، افزود: برای تکمیل این تعداد پروژه بیش از 20 هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است که اگر تمام اعتبارات عمرانی سالانه استان را که از یک هزار و 500 میلیارد تومان فراتر نمی رود، صرف تکمیل آنها کنیم 15سال زمان لازم است.
وی ادامه داد: بنابراین در شرایط کنونی، با توجه به محدودیت منابع مالی و برای تداوم مسیر توسعه در کشور و استان، به همکاری و مشارکت بخش خصوصی برای تکمیل این پروژه ها نیاز داریم.
وی، حوزه معاونت عمرانی استانداری را موتور محرکه توسعه استان ها برشمرد و گفت: بر این باورم که معاونت عمرانی دارای جایگاه بالایی است و به همین سبب معاونان هماهنگی امور عمرانی باید از اختیارات لازم برای تصمیم گیری و هدایت فعالیت های عمرانی در استان برخوردار باشند.
او اظهار داشت: یکی از ملزومات مدیریتی قوی در معاونت عمرانی مربوط به مسایل مالی است که امروز محدودیت های منابع مالی سبب شده که این معاونت یکی از این ملزومات مهم را در اختیار نداشته باشد.
وی گفت: هر چند امروز از نظر مالی در تنگنا قرار داریم اما هنر مدیریت در تنگنا کار کردن، خلق فرصت و ایجاد امید در جامعه است.
استاندار فارس، از معاونان امور عمرانی استانداری ها خواست برای احیای جایگاه این معاونت بکوشند و از تمام ظرفیت های قانونی برای پیشبرد کارها و برنامه ها بهره گیرند.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.