به گزارش ایرنا سرهنگ حمیدرضا گرامی، پنجشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: آیین وداع با این شهدای گرانقدر که در تک دشمن در سال 1367و در عملیات والفجر 8، کربلای 4، خیبر و رمضان به فیض شهادت نائل آمدند، در روز یاد شده پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: پیکرهای پاک 8 تن از این شهدا برای تشییع به شهرستان‌های داراب، خرامه، اقلید، لارستان و پادگان المهدی جهرم منتقل می‌شود و مردم این شهرستان‌ها از این شهدا استقبال می‌کنند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس افزود: پیکر مطهر یک شهید دیگر در مرکز صدا و سیمای فارس میهمان مردم شهید پرور شیراز خواهد شد.
گرامی، با بیان اینکه تشییع شهدا در هر زمان برای مردم پیام آور ایثار و از خود گذشتگی است، گفت: بر همین اساس مردم ایران با هر تفکری در تمام دوره‌ها نشان دادند که خاک وطن و شهدا خط قرمز آنان است.
وی با اشاره به اینکه مردم فارس هنوز در انتظار پیکرهای مطهر 900 شهید دیگر جنگ تحمیلی هستند، اظهار داشت: 500 تن از این شهدا اعزامی از گردان‌های سپاه این استان هستند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امسال به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پنج هزار و 700 ویژه برنامه در این استان برگزار خواهد شد.
هفته دفاع مقدس که همزمان با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در سال 1359 است، از سی و یکم شهریورماه شروع می شود و تا ششم مهرماه ادامه دارد.
امسال این هفته با شعار 'ما توانستیم' برگزار می شود.
7375 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.