به گزارش ایرنا، تیم های صنعت فجر و پارس آرا شیراز نمایندگان استان فارس در لیگ برتر هستند.
هم اینک در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال بانوان تیم پارس آرا در رده سوم و تیم فجر هم در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در این نشست گفت: با توجه به محدودیت هایی که برای پخش مسابقات بانوان وجود دارد بخش خصوصی کمتر حمایت می کند از این رو ورزش بانوان مظلوم واقع شده است.
حیدرعلی کامیاب کلانتری افزود: بخش خصوصی بیشتر جاهایی سرمایه می کند که بتواند سودی از تبلیغات عایدش شود برای همین است که آنها کمتراز ورزش بانوان حمایت می کنند.
وی اضافه کرد: بانوان ورزشکار در عرصه های مختلف ورزشی مدال های خوش رنگی را برای کشورمان و استان فارس به ارمغان آوردند و پرچم ایران را بالا نگه داشته اند، لذا این قشر تاثیر گذار را باید بیشتر حمایت کنیم و امیدوارم شرایطی فراهم شود تا ورزش بانوان بتوانند بیشتر تبلیغ کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه بیش از 40 در صد اعتبارات ورزش به بانوان اختصاص داده است،گفت: برای بانوان کمتر از آقایان هزینه نشده و براین باوریم که حتی بیشتر هم کمک کنیم چرا که آنها مادران آینده هستند که فرزتدان ما را پرورش می دهند.
کامیاب ادامه داد: با وجود آنکه پارسال محدودیت هایی برای کمک به تیم های حرفه ای داشتیم اما مبلغ 150 میلیون تومان به تیم فوتبال بانوان فارس که در لیگ برتر حضور دارد، کمک کردیم و امسال هم این تیم با همین مشکل مواجه است و دولت نمی تواند کمک کند.
وی گفت: در حال مذاکره با شهرداری شیراز هستیم تا تیم فوتبال بانوان این استان را تحت پوشش قرار دهد و هم اینک تیم های والیبال و بسکتبال بانوان که در لیگ برتر هستند تحت پوشش شرکت عمران صدرا شیراز درآمدند.
مدیرکل ورزش و جوانان با انتقاد از نحوه باشگاه داری در استان فارس اظهار داشت: باشگاه داری با تیم داری تفاوت زیادی دارد و متاسفانه بیشتر تیم داری می کنند ازاین رو چون ساختار، هیات مدیره و بخش اقتصادی ندارند همیشه انها چشم به کمک دولت دارند.
وی گفت: استان خوزستان پنج باشگاه دارد که در لیگ برتر فوتبال هستند، زمانی که باشگاه داری می کنید و زیر ساخت حرفه ای دارید دیگر از بستن قرارداد های سنگین خود داری می کنید و در پایان هم سود خوبی عایدشان می شود، مانند تمام باشگاه های دنیا که درآمد آنها بسیار زیاد است.
وی ضمن تقدیر از بازیکنان تیم پارس آرا و صنعت فجر که در رقابت های لیگ برتر فصل جاری نتایج خوبی کسب کرده اند افزود: از صنعتگران عزیزی که حامی این دو تیم هستند تشکر دارم و امیداریم دیگر صنایع هم به کمک ورزش به ویژه دربخش بانوان بیایند.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس همچنین خطاب به بانوان ورزشکار حاضر در این نشست گفت: دهه فجر امسال سالن 6 هزار نفره شیراز به بهره برداری می رسد و شما می توانید مسابقات خود را در این مکان استاندارد و مجهز برگزار کنید.
در رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور 11 تیم شرکت دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند.
7368 / 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.