به گزارش ایرنا سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی، دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با احتکار و اخلالگران اقتصادی، ماموران انتظامی شهرستان مرودشت از احتکار مقادیری کالا در انباری در این شهرستان مطلع شدند.
وی افزود: پس از هماهنگی قضایی، ماموران در بازرسی از انبار مورد نظر انواع مواد شوینده، نوشیدنی، بهداشتی و خوراکی خارجی و ایرانی که تاریخ مصرف آنها گذشته بود، کشف و این مکان را پلمب کردند.
وی بیان کرد: کارشناسان، ارزش ریالی این کالاها را 20 میلیارد ریال برآورد کرده اند و در پیوند با آنها یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
شهرستان مرودشت در فاصله 45 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

**دستگیری اعضای باند سارقان در شیراز
فرمانده انتظامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت در شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
گودرزی ادامه داد: در بررسی هایی که از سوی ماموران انتظامی شهرستان شیراز صورت گرفت، مشخص شد سارقان در نیمه های شب با توجه به خلوت بودن معابر اقدام به سرقت اموال کم حجم و با ارزش می کنند.
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: ماموران انتظامی شهرستان شیراز با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند پنج نفره سارقان را در یکی از محله های شیراز شناسایی و دستگیر کردند.
گودرزی گفت: این سارقان در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به 63 فقره سرقت لوازم درون خودرو، اماکن خصوصی و دوچرخه در شیراز اقرار کردند.
وی با بیان اینکه، سارقان تحویل مرجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شدند، اظهار داشت: همه صحنه های سرقت بازسازی، شاکیان شناسایی شده اند و تلاش برای کشف سرقت های احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.
9873 / 6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.