محمدرضا باقری فرد یکشنبه در مصاحبه با ایرنا افزود: براساس قانون، قرار است اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در لارستان تشکیل شود و مدیریت راه و شهرسازی کنونی هم مستقل بماند یعنی زیر نظر وزارت راه و شهرسازی فعالیت کند.
وی گفت:خبرهایی مبنی بر تغییر اداره کل راه و شهرسازی لارستان به مدیریت راه و شهرسازی لارستان واصل شده که هرگونه تغییر در این زمینه منوط به ابلاغ رسمی وزارت راه و شهرسازی خواهد بود.
باقری فرد افزود:درهر حالت هر دو اداره مستقل از استان و مستقیما زیرنظر وزارت راه و شهرسازی به فعالیت ادامه خواهند داد و هرگونه تصمیم گیری در فعالیت های اجرایی ادارات مربوط در لارستان اتخاذ خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان بیان کرد: پیرو پیگیری های بعمل آمده برای ارتقای اداره حمل و نقل و راهداری لارستان که منجر به چندین بار طرح موضوع در هیٲت دولت و ارجاع به کمیسیون های تخصصی شد، نهایتاً وزارت راه و شهر سازی که خود از حامیان این ارتقای اداری بود تصمیم به اجرای آن در حوزه اختیارات خود گرفت و چند تغییر ساختاری را که تبدیل اداره حمل و نقل و راهداری به اداره کل راهداری و حمل و نقل لارستان و تبدیل اداره کل راه و شهرسازی موجود به مدیریت مستقل بود، انجام داد.
باقری فرد گفت: براساس این تصمیم علاوه بر حفظ یک اداره کل لارستان، یک مدیریت مستقل به این شهرستان اضافه خواهد شد که مستقیماً در مسائل بودجه ای و اداری با وزارت راه و شهرسازی در ارتباط خواهد بود ودر مجموع سطح اداری شهرستان نسبت به قبل از امتیاز جدیدی برخوردار خواهد شد.
وی بیان کرد: حوزه راه سازی که تاکنون توسط شرکت زیرساخت در منطقه فعالیت می کرد به اداره کل راهداری و حمل ونقل لارستان تفویض خواهد شد و نگرانی ها را برطرف خواهد کرد.
اداره کل راه و شهرسازی لارستان هم اکنون افزون بر این شهرستان، شهرستان های گراش، خنج، مهر و لامرد را زیر پوشش دارد.
برخی افراد اعلام کرده بودند که قرار است تشکیلات اداره کل راه و شهرسازی لارستان تنزل پیدا کند.
لارستان به مرکزیت لار در 378 کیلومتری جنوب شرقی شیراز است.
9873 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.