به گزارش ایرنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز شنبه به نقل از دکتر احمد حسین زاده در این باره نوشت: در این راستا، نشستی با حضور مسئولان مرتبط از جمله مدیر، سوپروایزر اورژانس، مسوول حقوقی، پزشک و تیم درمان این بیمار تشکیل و پرونده پزشکی بررسی شد.
سرپرست بیمارستان نمازی شیراز با تسلیت به خانواده کودک فوت شده در این بیمارستان گفت: این کودک در تاریخ یازدهم شهریور با افت شدید فشار و شوک ناشی از کاهش مایعات بدن در اورژانس کودکان بیمارستان نمازی پذیرش شده است که پس از بررسی محتویات پرونده بیمار مشخص شد به دلیل شرایط حال بیمار بلافاصله به اتاق احیا انتقال داده شد.
وی اظهار داشت: با وجود همه تلاش های کادر درمان و پزشکان، بیمار فوت کرده که هیچگونه خطای پزشکی در این زمینه صورت نگرفته است.
حسین زاده گفت: برخلاف موارد ذکر شده در فضای مجازی، این بیمار تنها در تاریخ یازدهم شهریور به بیمارستان نمازی مراجعه کرده و مورد پذیرش قرار گرفته و تمام تلاش ها و اهتمام لازم برای درمان و سلامت او صورت گرفته است.
سرپرست بیمارستان نمازی اظهار داشت: اداره حقوقی این مرکز آموزشی درمانی حق خود را برای پیگیری عاملان انتشار پیامهایی با مضمون تخریب کارکنان خدوم بیمارستان، محفوظ می داند.
9910/2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.