به گزارش ایرنا در این دیدارها که پنجشنبه از گروه یک و دو در شهرهای شیراز و اقلید برگزارشد، هر سه تیم به تساوی پُرگل دست یافتند.
در این هفته در سالن شهر جدید صدرای شیراز و از گروه یک، تیم صدرا که دو باره شکل گرفته و با استفاده از وحید نعمت الهی، مربی با سابقه شیرازی و چندین بازیکن مطرح قصد صعود به لیگ برتر را دارد، میزبان تیم نفت امیدیه اهواز بود که در پایان این دیدار پُر گل هر 2 تیم به تساوی سه بر سه دست یافتند.
همچنین در سالن 22بهمن شیراز تیم شاهد رامک شیراز پذیرای تیم شاهین کرمانشاه از گروه دوم بود که در پایان این دیدار، دو تیم به نتیجه مساوی 2 بر 2 قناعت کردند.
در شهرستان اقلید هم تیم شهیدان عباس نژاد از گروه دوم به مصاف رعد پدافند اصفهان رفت و این بازی هم با نتیجه 2 بر 2پایان یافت تا نمایندگان فارس در لیگ دسته یک نتوانند از مزیت میزبانی استفاده کنند و 2 امتیاز حساس خانگی را از دست دادند.
هواداران فوتسال فارس با توجه به اینکه سه نماینده در لیگ دسته یک دارند بر این باورند که یکی از این تیم ها بتواند به لیگ برتر صعود کند و برای نخستین بار استان فارس در لیگ برتر 2 نماینده داشته باشد.
در رقابت های فوتسال دسته یک کشور 18 تیم حضور دارند و در2 گروه 9 تیمی به صورت دوره ای با هم بازی خواهند کرد و در پایان مرحله گروهی، 2 تیم به لیگ برتر فوتسال فصل 98 صعود خواهند کرد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.